איש הנדל"ן נרצח ביציאה מבית הכנסת

הלם בעולם הנדל"ן: הבוקר (יום ו') נרצח אלדד פרי, בעלי קבוצת פרי נדל"ן שהגיע במרצדס לתפילה בבית כנסת בכניסה לחווה החקלאית ברחובות, פרי נרצח על ידי מחסל על אופנוע שחיכה לו במקום.

הלם בעולם הנדל"ן: הבוקר (יום ו') נרצח אלדד פרי, בעלי קבוצת פרי נדל"ן שהגיע במרצדס לתפילה בבית כנסת בכניסה לחווה החקלאית ברחובות, פרי נרצח על ידי מחסל על אופנוע שחיכה לו במקום.

מהחקירה עולה כי ברגע שפרי החנה את רכבו ויצא ממנו – המתנקש שארב לו במקום ירה בו מטווח קצר 6-8 כדורים בפלג גופו העליון. לאחר מכן אותו מחסל אלמוני נמלט באמצעות אותו קטנוע שהגיע איתו.

פראמדיק מד"א אלון כהן, סיפר: "הפצוע שכב מחוסר הכרה במגרש החניה כשהוא סובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

פרי שנולד בנתיבות, למשפחה דתית עבר תהליך של התחזקות לאחר שהתרחק ממנה. לפני כשלוש שנים הוציא לאור גיליון שבועי של מאמרים ושיעורים העוסקים בתורת הרב קוק. ב-2004 פתח משרד עצמאי כעורך דין, שהתמחה בעסקאות נדל"ן. כמה שנים אחר כך עבר לעולם הנדל"ן ולקבוצות הרכישה.

חברת הנדל"ן הגדולה שהתמחתה בקבוצות רכישה בראשותו של אלדד פרי, נכנסה בחודש ספטמבר 2020 להליך הקפאת הליכים – לאחר שנקלעה לחובות של מאות מיליוני שקלים.

באי כוחו של אלדד פרי ציינו הבוקר בשיחה לוינט כי "בשיחות שקיימנו איתו בימים האחרונים הוא לא שידר מצוקה או שהוא מאוים מכיוון כלשהו. פרי הגיע למשרדנו עקב המשבר שפקד את עסקיו. פגשנו יזם נדל"ן מוכשר מאוד וחכם, שיותר מכול חשוב היה לו להסדיר את חובותיו מול רוכשי הדירות והנושים תוך קידום והשלמת הפרויקטים ומסירת דירות לרוכשים", אמרו עורכי הדין שי גליקמן ושלמה נס.

הם הוסיפו: "הליך חדלות הפירעון התקדם כשאלדד משתף פעולה באופן מלא עם בעלי התפקיד שמונו לחברה ולו באופן אישי ועמל לילות כימים להביא הסדר שיכסה את החובות לנושים. קיבלנו בתדהמה את הבשורות הקשות בדבר הירצחו. אנו שולחים תנחומים למשפחתו ולילדיו".

עו"ד ארז חבר, הנאמן לנכסי אלדד פרי אמר: "אלדד פרי פעל לאחרונה לגבש הסדר שיחזיר לדבריו את כול חובותיו לנושיו לרבות בשבוע האחרון. הוא לא הפסיק לחפש דרך להשיב את חובותיו. הוא שיתף פעולה איתי כנאמן באופן מוחלט. הוא היה שמח שהצליח לגבש הסדר נושים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *