איש התקשורת החרדי גייס לדרעי כספים, אריה לא אהב

 איש התקשורת החרדי מנחם טוקר, גייס ברשת תרומות של כ-100 אלף שקל לאריה דרעי במחאה על העינוי הדין שעשה לו היועץ המשפטי לממשלה. דרעי הוציא הבהרה

איש התקשורת החרדי מנחם טוקר, גייס ברשת תרומות של כ-100 אלף שקל לאריה דרעי במחאה על העינוי הדין שעשה לו היועץ המשפטי לממשלה.

יו״ר שס, ח״כ אריה דרעי לא אהב את היוזמה והוציא הודעה. "יוזמת גיוס ההמונים היתה של מנחם טוקר ואין לי שום קשר לכך. הופתעתי לשמוע זאת. אני מודה לטוקר על המחווה, אולם אין צורך בכך."

דרעי גם התייחס בהודעה לקנס שהמדינה השיתה עליו בסך 200 אלף שקלים, "לבקשתי, המדינה נעתרה לכך שאשלם בתשלומים ואעשה זאת מכספי.אני קורא לכל מי שנפשו חפצה, לתרום צדקה למשפחות נזקקות ומעוטות יכולת".

כמה שעות לאחר שהיועץ המשפטי החליט להגיע לעסקת טיעון עם דרעי שניקה אותו מאשמת שוחד והטלת קלון ציבורי, ביהדות התורה שיגרו דברי ברכה לאחות הספרדית.

יו”ר יהדות התורה ח”כ משה גפני שיגר הודעה בה בירך את דרעי: "הרב אריה דרעי יו”ר תנועת ש”ס, מגדולי הלוחמים נגד הממשלה הרעה הזאת, ושותף איתנו למאבקים למען הציבור בישראל, היהדות החרדית ולומדי התורה, נעשה כל מאמץ ע”י הרשויות לאכיפת החוק, לפגוע בו ובציבור שהוא מייצג.”

גפני תקף את היועץ המשפטי שמרח את החקירה: “זהו עינוי דין של למעלה משש שנים כשבסופו הרצון שלהם להוציא אותו מהכנסת, אין ספק כי אם היה מדובר באדם אחר היו מגיעים להסדר מקל, כמקובל בנושאים מסוג זה.אני מחזק את ידיו ומקוה שימשיך בעבודותו עבודת הקודש להגדיל תורה ולהאדירה.”

חבר הכנסת מאיר פרוש הגיב אף הוא ברוח דומה: “אני מחזק את ידיו של יו”ר ש”ס הרב אריה דרעי, אשר משמש כשליח ציבור נאמן לשולחיו ומוסר את נפשו למען התורה ולומדיה. אני בטוח שהרב דרעי ימשיך לפעול עם היכולת והניסיון הרב בפעולותיו הציבוריות, לטובת הציבור בישראל״.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מי שתרם לשמוק הזה מכלוף הוא יותר פושע ממנו. והטוקר הדפוק הזה יאלה תעוף זבל.

    פפפווועע למה חסר משהו למכלוף המיליארדר מחזיק חצי מדינה בנדלן הוא ובני משפחתו. טוקר לכלא כן כן הוא משת.פ לזבל הזה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב