איתמר בן גביר הגיש תביעת לשון הרע נגד הסופרת

ח"כ איתמר בן גביר הגיש תביעת לשון הרע נגד הסופרת פניה עוז זלצברג. בן גביר: "מי שישמיץ ישלם".

לפני שעה קלה הגישו חבר הכנסת איתמר בן גביר ומפלגת עוצמה יהודית תביעה אזרחית נגד הסופרת פניה עוז זלצברג. לפי כתב התביעה שהוגש על ידי עו"ד חנמאל דורפמן, לפני כשלושה חודשים האשימה זלצברג את בן גביר בהסתה שהובילה לטענתה למצב בו "פוגרומיסטים יהודים הציתו את כל יפו באמצעות בקבוק תבערה, דירה שרופה, ושני ילדים פצועי כוויות". זלצברג טענה כי בן גביר הוא ראש המסיתים וראש משפחת פשע.

לאחר שהתברר כי המציתים הם ערבים שטעו בזיהוי, הודתה זלצברג כי טעתה ועשתה עוול של קפיצה למסקנה כשייחסה את המתקפה ביפו ליהודים, אך טענה כי למרות זאת לא תתנצל בפני בן גביר שלדבריה "הצית אש משני הצדדים".

בכתב התביעה טוענים ח"כ בן גביר ועוצמה יהודית כי למעשה בהבהרות שפרסמה זלצברג היא הודתה שכלל לא ברור מי הצית את הבית וזרק את בקבוק התבערה, ולמרות זאת הודיעה כי לא תתנצל על כך שהאשימה את ח"כ בן גביר בהסתה שהובילה לניסיון רצח ועל כך שהציגה את עוצמה יהודית כארגון פשע.

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "עוצמה יהודית היא לא ארגון פשיעה, וברור שהגברת זלצברג השמיצה ושיקרה כאילו אני עומד מאחורי הצתת ילדים ערבים ביפו כדי לפגוע בי ובמפלגה. הגיע הזמן שאנשי השמאל ילמדו דרך הכיס: מי שישמיץ – ישלם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *