אלו שלושת הנרצחים בפיגוע

תומר מורד ואיתם מגיני מכפר סבא הם הנרצחים בפיגו. הצעירים, בני 27, יצאו לבלות בתל אביב עם חברים – ונרצחו בזמן שישבו בבר ברחוב דיזינגוף. בצהרים הותר לפרסום שם שלישי

תומר מורד ואיתם מגיני מכפר סבא הם הנרצחים הראשונים ששמם הותר לפרסום בפיגוע שאירע אמש (חמישי) ברחוב דיזינגוף בתל אביב. הצעירים, בני 27, יצאו לבלות בתל אביב עם חברים – ונרצחו בזמן שישבו בבר ברחוב דיזינגוף.

בצהרים, בית החולים איכילוב הודיע בצער על מותו של ברק לופן, בן 35, נשוי לדנה ואב לשלושה ילדים. גדל והתעצב בקיבוץ גינוסר וכיום תושב גבעת שמואל. ברק נפצע אנושות בפיגוע הרצחני אמש וחרף מאמצי הרופאים, נקבע מותו ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

משפחתו של ברק מוסרת:ברק אהובינו, נכד של מייסדי קיבוץ גינוסר
בעל ואב למופת.ספורטאי בכל רמח אבריו, חבר הסגל האולימפיבתחום הקיאקים ומחנך דור העתיד בתחום.עזב אותנו בטרם עת, המומים, כואבים ואוהבים מאוד.

חגי, סבו של איתם, סיפר שהיה "ילד שאין כדוגמתו. מרכז העניינים, גורם לכל מי שמסתכל עליו להתאהב בו מיידית". עוד הוסיף כי היה "מוכשר בצורה מטורפת. בצבא שירת בצוללות. היה עכשיו בשנה השלישית באונ' תל אביב, למד מחשבים ומדעי המוח".

"מהנער בתיכון שעשה ברדק לבין מה שנהיה ממנו, איש רציני, זה לא להאמין", הוסיף הסבא. "כשחשבתי על איתם, הלב שלי היה מתנפח, רק מלחשוב עליו ועל השם שלו הייתי מתרגש. היינו אמורים להיפגש מחר בבוקר ולקבוע דברים לקראת החתונה. הם כבר התחילו להכין רשימות לחתונה. היה להם קונספט לחתונה, קבעו לראות מקומות. במקום לדבר על החתונה ולחגוג – אנחנו באבל".

אלון גרוסמן, חברם של תומר ואיתם, ספד להם: "תומר היה מסמר, האדם שמחזיק את כולם. כל החברים תמיד היו סביבו. הכי בולט. הפועל תל אביב הייתה האהבה הכי גדולה שלו אחרי אריאל החברה שלו. היא הייתה האהבה הגדולה שלו. הוא היה אדם אהוב, שמח. אוהב לבלות, לבשל. איתם ותומר ישבו ביחד בפאב המקולל וחיכו לחברים. תומר בדיוק סיום תואר וחיפש עבודה חדשה. איתם כמו תומר היה במרכז החבורה. שניהם החזיקו את החבורה והם היו חברים טובים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *