אלי ציפורי חושף: מי המקור שהזין כל הזמן את בן ארי ודחף את תיק 1000?

במסמך שהגישו פרקליטי נתניהו יש עוד עדות לתפירת תיק 1000 בלי אישור מנדלבליט: בן ארי קיבלה עדויות "ממקור" עלום מידע שקרי על העברת כספים מארי הרו לנתניהו באמצעות ״סוכנות איילה טורס״ ועל ארוחות שף שנעשו כביכול בבית ראש ממשלה; מי "המקור" שהזין כל הזמן את בן ארי ודחף את תיק 1000? כל הפרטים בכתבה שחושף אלי ציפורי

שופטי נתניהו החליטו אתמול לקבל את בקשת פרקליטי נתניהו ולקיים דיון ב-17.3 בנוגע להפיכתו של ארי הרו לעד מדינה בתיק 2000. על-פי פרקליטי נתניהו ההשחרות בדבריו של עו"ד רועי בלכר, פרקליטו של אור, "מהווה אידיקציה לכך שעו"ד בלכר היה *המקור* שמסר את המידע על הקלטות נתניהו-מוזס לפרקליטות".

לגרסת פרקליטי נתניהו מדובר במידע חשוב ומשמעותי ביותר שכן הפרקליטות טענה שהמו"מ להפיכתו של ארי הרו לעד מדינה החל באמצע יולי 2016 אולם בהתאם למסמכים החסויים, המידע על קיומן של ההקלטות הועבר לפרקליטות כחצי שנה קודם לכן, בשלהי חודש פברואר 2016. פרקליטי נתניהו כותבים כי "מובן כי אם עו"ד בלכר הוא המקור שמסר את המידע על קיומן של ההקלטות, המשמעות היא שהמו"מ לחתימה על הסכם עד המדינה התחיל, למעשה, כמחצית השנה קודם למועד שהפרקליטות טוענת שבו הוא החל".

פרקליטי נתניהו ממשיכים: "מידע זה ישליך באופן ישיר על מהימנות הדברים שמסר הרו בחקירותיו, על היקפו ותוכנו של המו"מ שהתנהל עמו וכמובן – על מעשיה של הפרקליטות, והאופן בוא היא חברה להסתיר מידע מהותי זה מנתניהו". לכן, פרקליטי נתניהו מבקש להסיר את החיסיון מתעודות החיסיון הקשורות לעניין.

ממשיך וכותב ציפורי, אלא שידידי אבי וייס שם לב לדבר אחר לגמרי שהסתתר בין המסמכים שהגישו פרקליטי נתניהו לבית המשפט. מדובר על מידע שהתקבל ע"י סנ"ץ מומי משולם, זה שחקר את בן כספית ב-11.4.2016. יש במסמך (המצורף) דיווח מהמחצית הראשונה של אוגוסט 2016 שבו נמסר מידע נוסף כנגד נתניהו (מעניין מי, שוב בן כספית?), מידע המחשיד את ארי הרו כצינור כספי לנתניהו וגם מחשיד את מילצ'ן כספק "פינוקים" לשרה נתניהו. עולה כאן שם נוסף שלא היה ידוע קודם, משה רונן, שהעביר לכאורה כספים דרך ארי הרו לנתניהו ולא ידוע אם נגבתה ממנו עדות.

במסמך מוזכרים גם תכשיטי פדאני וסוכנות הנסיעות איילה טורס וחשוב לציין שכל ה"מידע" הזה הוא ערמת שקרים. מציין ציפורי.

זו עוד הוכחה, הוא אומר, כנראה, שכל החומרים הללו מוחבאים היטב תחת השם המומצא ע"י ליאת בן ארי: "תיק 1000 הישן". למותר לציין שכל הפעילות הזו נעשה לא רק בלי היתר היועמ"ש מנדלבליט אלא כנגד החלטת היועמ"ש שלא לחקור בכיוון הזה (כלומר: החומרים מבן כספית ואודליה כרמון נראו ליועמ"ש הקודם וינשטיין וגם למחליפו מנדלבליט -כלא אמינים).

זה לא הפריע לבן ארי ולחוקרי המשטרה להמשיך בתפירת תיק 1000 ובתוספת הלחצים של שי ניצן ("אוחז אותי בגרון, המניאק הזה, כך לדברי מנדבליט בהקלטה של שיחתו עם עו"ד אפי נווה) והפגנות פראיות כנגדו שהתקיימו סמוך לביתו בפ"ת, הובילו את מנדלבליט באמצע דצמבר 2016 להסכים לחקירת תיק 1000. או אז הפך ל"תיק 1000 החדש" – כדי להסתיר כל מה שנעשה קודם לכן – בניגוד לחוק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *