אלעד: פרוש מנסה בשלישית להעביר את התקציב. דגל וש"ס: "משתעשע בדמיונות שווא"

הגוש החוסם עדיין פעיל – אבל פרוש מנסה לבקוע אותו וזימן ישיבת תקציב שלא מן המניין. ובתוך כך, רבני 'דגל' זימנו חבר מועצה סורר לחזק את הציות לרבנים

בשעה האחרונה שיגר ראש עיריית אלעד ישראל פרוש זימון לחברי מועצת העיר לישיבת מועצה שלא מן המניין בה מבקש הוא לאשר את תקציב 2019.

אל חברי המועצה הגיע מכתב בו נאמר: "הנך מוזמן לישיבת מועצה שלא מן המניין שתתקיים ביום רביעי א׳ באדר תשע״ט בשעה 16.00 בבניין העירייה ברח ניסים גאון 1".

לדברי מקורבי ראש העיר, מדובר בניסיון השלישי של פרוש להעביר תקציב לשנה הקרובה, כאשר עד עתה הגוש החוסם של סיעות דגל התורה וש"ס לא איפשר זאת והצביע נגד.

עם זאת, בעקבות הודעת ראש העיר, יצאה הודעה משותפת לסיעות דגל התורה וש"ס, בה נאמר כי אין לראש העיר סיכוי להעביר את התקציב: "הציבור באלעד מצפה שראש העיר ישראל פרוש יפסיק להשתעשע בדמיונות שווא, ויבין כי אין בידיו לגרום למי מהסיעות להפר את ההסכם הברור שנחתם בין הצדדים. עליו להפנים כי הניסיונות להסיט ולהסית את דעת הקהל כאילו יש גורם אחר מלבדו שמעכב את המו"מ – לא ישפיעו על אף אחד. יש להניח שאם וכאשר ישראל פרוש יפתור את הבעיות הפנימיות המונעות ממנו מלפתוח במו"מ – יהיה ניתן לקיים מו"מ כנה וישיר לטובת ציבור התושבים".

בתוך כך הבוקר דווח בקול ברמה כי בימים האחרונים זומן אחד מחברי המועצה של דגל התורה באלעד לבירור בפני חברי וועדת הרבנים הגר״י סילמן והגר״י פרידמן, זאת במטרה לחזק את הציות לרבני הוועדה ושלא להצביע בעד התקציב עד הכניסה לקואליציה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כבר כתבו שהרב סילמן כנראה מחוייב לדגל בגלל הבן. פרוש חכם. דואג שתהיה ועדה קרואה באלעד ואז

    כולם יזרקו בוץ לאנשי דגל ולמנחיתים . התושבים יסבלו לא המנחיתים!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב