אלפי חילונים חגגו פורים בצפיפות ובלי מסכות

אלפי חוגגים חגגו השבת בשוק הפשפשים שביפו, בניגוד להנייות של משרד הבריאות. גם אתמול חגגו אלפים בשווקי תל אביב – ללא מסכות ובצפיפות רבה

אלפי חוגגים חגגו השבת בשוק הפשפשים שביפו, בניגוד להנייות של משרד הבריאות. גם אתמול חגגו אלפים בשווקי תל אביב – ללא מסכות ובצפיפות רבה.

https://www.youtube.com/watch?v=hrL5uyeacNM
. מצילומים שהגיעו לידי mako נראים מאות של אנשים בין סמטאות השוק כאמור בניגוד להנחיות. "יש שם מלא אנשים ומוזיקה וכל המקומות מסביב פתוחים מוכרים אלכוהול", מספר בליין שנמצא מקום. "המשטרה הקימה מחסומים מחוץ לשוק, באזור רחוב בן צבי למשל – אבל אפשר פשוט להגיע לכאן ברגל ודי בקלות".

"המדינה החליטה שאסור לנו לחגוג בלילה אז נחגוג ביום. עד כמה שידוע לי אין עכשיו סגר. אני כבר חליתי, אז אני לא מפחדת להידבק. ממש לא", מספרת ג', אחת המבלות. "זה נראה רע מאוד", הודה גורם במשטרת מחוז תל אביב, "זה יותר גרוע ממסיבה. המשטרה הייתה צריכה להתערב ולחלק דוחות".

"באתי לחגוג את פורים. אני מחלים ויש לי נוגדנים אז אין שום סיבה הגיונית שאשאר בבית. החוק האוסר על התקהלות לא מחובר למציאות. בכלל, העוצר הלילי לא מתחשב בכלל האוכלוסייה ולא שווה בין כולם. מעבר לזה – אי אפשר ליישם אותו", אומר בליין נוסף. "הייתה פה התקהלות גדולה מדי ובסוף החלטנו שדי. זה היה אחד הימים החזקים שלנו מתחילת הקורונה", ציין מבעלי הברים במקום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *