אלקין: "אנשי תקשורת מנהלים קמפיין נגד נתניהו"

השר זאב אלקין בראיון ל'קול ברמה': "בסוף במדינת ישראל מחליט הציבור ולא הפרשנים, גם כשהם לא אוהבים את הליכוד"

השר לענייני ירושלים ומורשת ח"כ זאב אלקין אמר הבוקר בראיון לתכנית 'חדש על הבוקר' ב'קול ברמה' על הפריימריז בליכוד ותפקידי השרים והח"כים במטה הבחירות של הליכוד: "בדרך כלל, חברי הכנסת משתתפים בתפקידים שונים בבחירות רק אחרי הפריימריז. אנחנו המפלגה האחרונה שעושה עדיין פריימריז. זה נכון שהאופנה במדינת ישראל היא כמו יש עתיד, שיאיר לפיד ממנה את עצמו לראשות המפלגה לארבע קדנציות וממנה את חברי הכנסת כמו פיונים".

על קמפיין הליכוד נגד אנשי התקשורת הבכירים אמר אלקין: "לא מעט אנשי תקשורת מנהלים קמפיין נגד ראש הממשלה ואנשי הליכוד. אבל בסוף במדינת ישראל מחליט הציבור ולא מחליטים הפרשנים גם כשהם לא אוהבים את הליכוד".

על הראיון של מנדלבליט בערוץ 2: "אני לא יודע מה היועמ"ש יחליט, למרות שמהכתבה אתמול היה ניתן לראות מה הוא יחליט. אבל צריך לתת את הכבוד לשמוע מה הוא יחליט לפני שאומר אם הוא עמד בלחצים או לא עמד בלחצים".

על גדעון סער אמר אלקין: "אני מכיר את גדעון סער כמה שנים טובות. הדבר האחרון שאפשר לומר עליו שהוא איש שמאל. אין לי ספק שהוא יבחר בצמרת של הליכוד בפריימריז הקרובים".

על בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, שהיה זה שאמר על סער כי הוא איש שמאל, אמר אלקין: "הוא לא איש ציבור ולכן הוא לא צריך עצות ממני ואני לא צריך להתראיין על ההתבטאויות שלו שאמר על סער שהוא איש שמאל. יש מתיחות ביין סער לבין ראש הממשלה ואני מאוד מצר על כך. אני מקוה שאחרי הבחירות הדברים ישתנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *