אמא של בראל תקפה את בנט והתנצלה

ניצה, אמו של בראל חדריה שמואלי ז"ל, מחקה את הפוסט שכתבה נגד ראש הממשלה

ניצה, אמו של בראל חדריה שמואלי ז”ל, מחקה את הפוסט שכתבה נגד ראש הממשלה שאמר בראיון לערוץ 12 כי הוא “לא נרצח אלא נפל בקרב.”

ניצה כתבה שראש הממשלה רצח את בנה. הבוקר היא כתבה פוסט חדש בו הבהירה את כוונת דבריה “גיבור של אמא תמיד תהיה לי מלך העולם 💔יום הכיפור שלי התחיל ביום שמחבל ארור רצח את בראל מטווח אפס, בלי להשאיר לו סיכוי. יום הכיפור שלי נמשך כבר ימים ארוכים מאז שבראל היקר שלי עצם את העיניים שלו בפעם האחרונה.”
ניצה המשיכה וכתבה: יום הכיפור שלי זה דמעות לא נגמרות ולילות בלי שינה וגוש ענק של צער וגעגוע שלא נותן לי לנשום.

מתוך הכאב הזה שאף אחד לא יכול להבין כתבתי כאן בלילה כמה מילים בכעס גדול. הדם שלי שסער מכאב ומתסכול גרם לי לכתוב דברים קשים שנכון היה לכתוב אותם אחרת. אני עומדת מאחורי התוכן של מה שכתבתי ומבינה ביום שאחרי שהייתי צריכה להשתמש במילים אחרות. ביום כיפור הזה שהכי כואב לי בעולם, צריך לדעת לומר גם את זה. אני אשתדל להיות חזקה כמה שאוכל, ואמשיך לפעול בנחישות לזכרו של בראל.”

לסיום כתבה אמרה של בראל כי “צריך להילחם כדי שתהיה ועדת חקירה שתמצא את כל הכשלים שהיו, ושלא היה מדובר בקרב שבו בראל נלחם ונפל אלא במחדל ענק, ושיפיקו את כל הלקחים מהאסון כדי למנוע את מותו המיותר של הלוחם הבא. גמר חתימה טובה לכל עם ישראל”.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *