אמנון אברמוביץ: "א"א להציב את נתניהו בשורה אחת עם בגין ורבין"

סערה גדולה בתקשורת בעקבות טור שפרסם העיתונאי אמנון אברמוביץ בו הביע חוסר התלהבות מהסכם השלום בין ישראל לדובאי

סערה גדולה בתקשורת בעקבות טור שפרסם העיתונאי אמנון אברמוביץ בו הביע חוסר התלהבות מהסכם השלום בין ישראל לדובאי. "זה הסכם ברנז'אי". הוא מרגש את הברנז'ה הפוליטית והתקשורתית, כולל כמובן את הח"מ – אך לא את הציבור. לעשות שלום עם מדינה שמעולם לא הייתה לנו איתה מלחמה – זה כמו לדווח שאלמוני מת לציבור שלא ידע שהוא היה חי", כתב הפרשן הותיק.

בטור שכתב באתר חדשות 12 הוא טען כי "הניסיון למסגר את ההסכם הזה באותה מסגרת שלום עם מצרים וירדן – הוא מלאכותי. היומרה להציב את נתניהו בשורה אחת עם מנחם בגין ויצחק רבין – היא מעליבה. הטיעון לפיו מדובר בניפוץ הנוסחה "שלום תמורת שטחים" הוא גניבת דעת."

אברמוביץ קובע כי לא מדובר בהסכם שלום, אלא בנורמלזיציה. "עם איחוד האמירויות יש לנו שלום מעשי מאז 1994, כעת הוא נעשה רשמי. מדובר במדינה שאף לא חייל אחד מחיילי צה"ל נהרג או נפצע בעימות שמעולם לא היה עמה. היא רחוקה מגבולותינו ואף פעם לא טענה שכבשנו מטר מרובע אחד מאדמותיה.

אברמוביץ לא חסך שבטו מנתניהו וביקר אותו גם על ההתנהלות מול איראן, "הוא התגאה בהישגו מול האיום האירני, אך בעת שנבחר, בראשית 2009, לאירן לא היה מערך טילים בליסטי, לא טילים מותנעי דלק מוצק, כמות אורניום מועשר קטנה בהרבה מאשר היום, שלוחותיה לא היו פרושות בהיקף ובעוצמה סביב גבולותינו כהיום. הוא השתבח בקידום הכלכלה, אותה בתוך חודשים אחדים החזיר אחורה כ-35 שנים. הוא שב וחזר על הבלוף לפיו הפך את ישראל למדינת סטארט-אפ כאשר הספר על ישראל אומת הסטארט-אפ נכתב טרם בחירתו בשנת 2009."

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מדינת ישראל חרפה בעולם. חלק מאנשיה בפרט הסמולנים רעים ובעלי עין צרה וקנאה וכל הגועל שבעולם. מה יש ביבי מלך הציל וקידם המדינה. רק תראו במשבר הקורונה באיזה חכמה הנהיג את העם והציל דור שלם ממות לחיים. משיבים רעה תחת טובה. אני מתבייש שאני ישראלי. חובה חובה לבטל כליל המשפט המרושע הזה. לפחות לדחות אחרי שיצא מהנהגת המדינה. כבוד כבוד זה מה שחסר כאן בארץ. הסמולנים הם בהמות דורסות. בושה וחרפה כמה כפויי טובה הדו.רגלים אלה הסמול זה סדום ועמורה

    מדינת ישראל חרפה בעולם. חלק מאנשיה בפרט הסמולנים רעים ובעלי עין צרה וקנאה וכל הגועל שבעולם. מה יש ביבי מלך הציל וקידם המדינה. רק תראו במשבר הקורונה באיזה חכמה הנהיג את העם והציל דור שלם ממות לחיים. משיבים רעה תחת טובה. אני מתבייש שאני ישראלי. חובה חובה לבטל כליל המשפט המרושע הזה. לפחות לדחות אחרי שיצא מהנהגת המדינה. כבוד כבוד זה מה שחסר כאן בארץ. הסמולנים הם בהמות דורסות. בושה וחרפה כמה כפויי טובה הדו.רגלים אלה הסמול זה סדום ועמורה

    AYAL |
    הגב
  2. למגיב הסמולני המתעב שקרא לי אנאלפאבית כנס חלאה

    אברמוביץ הוא שופר שונאי ישראל. ביבי אשכנזי שאוהב כל עם ישראל. אתם אפילו עצמכם אתם מתעבים כשמך. ביבי קינג אתם דרקים סופר גנבים ומושחתים. אינכם חוקרים גנץ .מימד 5. לפיד שאביו זלל חזיר בחו.ל על חשבוננו. מנדלבט המושחת והנוכל. שי ניצן המנוול. אהוד ברק הפדופיל אהרון ברק הפאפא של הבגץ המיליארדר על חשבון מי? וכו. וכו. ביבי מנקנק אתכם גוטא גוטא. בקלפי בכלכלה במשפט בכל. יד אלוהים נגעה בו אמרה אחת מכם ובלעה הלשון. אם הייתם עושים רבע שלום עם כפר כושים בסוף העולם הייתם עושים פסטיבל 24/7 ימים. אבל שלום עם מדינת מילארדרים טיסות מעל סעודיה וכו. אתם נחנקים בשקט… טוב מאוד המשיכו להחנק חמוצים שיהיה לכם ט באב כל השנה אצלכם

    ב.ה לא אנאלפאבית בעל תואר ראשון |
    הגב
  3. הבן אדם כתב עובדות

    אם לדעתכם הוא לא צודק, תכתבו למה אתם חושבים שלא. ולא- בית שימוש- שמאלני- קנאי.

    מאיר |
    הגב
  4. לערס הבית שימוש של בנאדם מתגובה 1

    אם הוא "זבל", אתה המיץ של הזבל זה שפחי אשפה כמוך חיים לדאבוני הרב זה רק מראה שאין אלוהים ואין צדק בעולם הזה, ואגב יא אנאלפבית חסר מוח אתה שונא אשכנזים ובסוף אתה מצביע וסוגד לאשכנזי שדופק אותך ואת משפחתך הבתי שימוש של אנשים בתחת כבר שנים יא סמרטוט רצפה ועלוב נפש שכמוך!

    מתעב ערסים יחיה |
    הגב
  5. אברמוביץ שכנזי מגזע השחצנים והשקרנים והרעים. חתיכת כארא

    מי מממן הזבל הזה. מה הוא תורם החמור זה לעם ישראל. שתמות אמן. הוא מוייסר מגיע לו

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  6. קנאי עדיף שתישתוק!

    שמולאני מלידה אין מה לצפות לאוביקטביות מצדך

    מאיר |
    הגב