אמסלם קורא: "לשים את האגו בצד"

בכנס הפורום המצומצם של תנועת 'עם שלם' בראשות הרב חיים אמסלם לקראת הבחירות הקרובות, הציג את החיבורים הפוליטים שעל הפרק וקרא לאיחוד השורות במפלגות המרכיבות את המחנה הלאומי • "כל מי שיתחייב לקדם יהדות מתונה ומקרבת וגיור מכיל – נשתף עמו פעולה", אמר.

 

לקראת הבחירות הקרובות לכנסת ה-22, התכנס הפורום המצומצם של תנועת 'עם שלם' בראשות הרב חיים אמסלם, שבבחירות האחרונות רצה בבלוק טכני עם מפלגת 'זהות', ובבחירות לכנסת ה-19 רצה באופן עצמאי והביאה הישג מכובד של 45,690 קולות.

תחילה הציג מנכ"ל תנועת 'עם שלם' משה צרפתי בפני חברי הפורום המצומצם תמונת מצב של הפעילות השוטפת לקידום היהדות המתונה והמקרבת, ואת העקרונות עליהם הוקמה תנועת 'עם שלם'.

יו"ר 'עם שלם' הרב חיים אמסלם, אשר פועל בשנים האחרונות למען היהדות המתונה והמקרבת ואחדות עם ישראל, הציג בפני חברי הפורום את החיבורים הפוליטיים שעל הפרק לקראת הבחירות הקרובות לכנסת ה-22, והתייחס גם לבלוק הטכני עם מפלגת 'זהות', בבחירות האחרונות.

"מערכת היחסים ביני לבין משה פייגלין ואנשי זהות לאורך כל הקמפיין ועד עתה, היתה ונשארה מערכת יחסים מצוינת של כבוד ואמון הדדי. הבחירות שהתרגשו בפתע, מכריחות את עם שלם ואת זהות לחשיבה ובחינה מחדש של המשך השותפות מתוך הבנה והסכמת שני הצדדים", אמר הרב אמסלם.

"בשנים האחרונות התמקדה הפעילות של עם שלם בעיקר סביב נושא הזהות היהודית והגיור ואכן הנושא הזה הוא בעיני החשוב והקריטי ביותר כעת לעם היהודי. רבים לצערנו אינם מבינים כי הדבר בנפשנו ממש", הוסיף הרב אמסלם.

הרב אמסלם התייחס בדבריו גם לשיח הציבורי על מדינת הלכה וכפייה דתית ואמר כי "יהדות מתונה ומקרבת היא קריטית לאחדות עם ישראל, בכפייה ובקצנה רק מרחיקים יהודים מהשורשים. "אנחנו מאמינים ב"חיה ותן לחיות", הוסיף הרב אמסלם.

הרב אמסלם קרא לאיחוד השורות במפלגות המרכיבות את המחנה הלאומי. "אנחנו קוראים מכאן לכולם לחשוב לטובת כלל עם ישראל ולשים את האגו בצד. אני מושיט יד לכולם ואפגש עם כולם".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נעבעך. את כל העקרונות(אם היו לו) שינה ממערכת בחירות אחת לשניה. קפץ ממפלגה למפלגה ועדיין

    לא התייאש. ממשיך ללא לאות. העיקר להיות בכנסת. ממש "ללמוד" מהעיקביות שלו. אין בושות

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב