הפלג חסמו רחובות בב"ב ואשדוד: "המשטרה נוהגת בשיטות אלימות ואפלות"

מחאות ברחבי הארץ: רחוב רבי עקיבא בבני ברק נחסם לתנועה בעקבות מחאת 'הפלג הירושלמי'. באשדוד חוסמים כעת את צומת הרחובות בני ברית והפלמ"ח.

בפלג הירושלמי מאשימים את הממשלה ב"שימוש בשיטות אלימות ואפלות השמורות למשטרים שחשבנו שנעלמו מהעולם" ובהתנכלות לעולם התורה. בדקות הקרובות אנשי הפלג יפגינו בצומת הרחובות רבי עקיבא – הרב שך בבני ברק.

מחאות ברחבי הארץ: רחוב רבי עקיבא בבני ברק נחסם לתנועה בעקבות מחאת 'הפלג הירושלמי'. באשדוד חוסמים כעת את צומת הרחובות בני ברית והפלמ"ח.

מהמשטרה נמסר כי כוחות המשטרה פועלים החל משעות הבוקר המוקדמות סמוך למוסד גרודנא באשדוד ומונעים את קיום הלימודים במקום בניגוד להנחיות. מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה רונן אבניאלי, נמצא במקום ומפקד על כוחות המשטרה.

בתוך כך, כמה עשרות שהגיעו למקום, ניסו להיכנס בכוח לתוך המתחם, התעמתו עם השוטרים, גרמו נזק לגדר המקיפה את המתחם ולפציעתם של 4 שוטרים.

גם בשעה זו, מפרי הסדר חוסמים ציר תנועה ומתעמתים עם השוטרים, שעצרו עד כה 4 חשודים שזוהו כמי שהפרו את הסדר הציבורי.

מפרי הסדר שעזבו את מתחם המוסד, חוסמים כעת את צומת הרחובות בני ברית והפלמח, ומשבשים את התנועה במקום.
כוחות המשטרה פועלים על מנת לפתוח את הצומת ולהשיב את התנועה לסדרה.

ממארגני ההפגנה נמסר: "בהמשך להוראתו ובקשתו של מרן ראש הישיבה הגאון האדיר רבי אשר הכהן דויטש שליט"א מכל אשר יראת ד' בקרבו להגיע לעיר אשדוד ולמחות על הנבלה בשליחת מאות כוחות משטרה להיכל ישיבת גרודנא בניסיון להשבית ח"ו את קול לימוד התורה מהיכל הישיבה הגיעו בשעות האחרונות מאות מציבור בני התורה לעיר אשדוד בעשרות אוטובוסים מכל רחבי הארץ, בעקבות התעקשות המשטרה במשך שעות על גבי שעות שלא לעזוב את מתחם הישיבה באשדוד ואף מתגברת בכוחות נוספים כל הזמן, הורה רבינו מרן ראש הישיבה שליט"א כי חובה על כל אחד ואחד להגיע ולהשתתף בהפגנת ענק בצומת הרחובות רש"י-רבי עקיבא בבני ברק היום בשעה 12:30 בצהרים, בהמונינו ובזקנינו נלך למחות על ביזוי התורה ועמליה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מ

    ובאיזה "שיטות אלימות ואפלות" הם נוהגים? על זה הם נתנו תשובה??????

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב