אסון התרסקות המטוס באוקראינה: אחד ההרוגים חתן שאמור להתחתן בקרוב

הבחורים עמרם פרומוביץ (מונסי), אליעזר ברילל (וילאמסבורג), הערשל ווייס (לונדון) זכרונם לברכה מישיבת מיר.

אסון באוקראינה: 3 בחורי ישיבת 'מיר' שטסו לחופשה באוקראינה, נספו בהתרסקות מטוס קל בתוך בית בהרי הקרפטים באוקראינה, במקום 4 הרוגים, 3 הבחורים מישיבת 'מיר' אינם תושבי ישראל, שניים מתגוררים בארה"ב ואחד בלונדון.

הבחורים עמרם פרומוביץ (מונסי), אליעזר ברילל (וילאמסבורג), הערשל ווייס (לונדון) זכרונם לברכה מישיבת מיר.

"הבחורים המשתייכים לחסידי ויז'ניץ וסאטמר למדו בחבורה של הרב ברוך שוורץ. הם נסעו לבודפשט ביום שלישי בשבוע שעבר, ומשם המשיכו לאוקראינה עם אוטובוס.

חיים וינגרטן ראש אגף המבצעים בזק״א: "לפני מספר שעות קיבלנו דיווח במוקד זק"א על מטוס קל שהתרסק על בית בהרי הקרפטים שבאוקראינה. מדובר בשלושה בחורי ישיבה תושבי חו״ל הלומדים בירושלים שיצאו לנפוש חופשת בין הזמנים בהרי הקרפטים, שם עלו על טיסת אקסטרים ובמהלך הטיסה התרסק המטוס לתוך בית, שלושתם נהרגו במקום, שניים מהם תושבי ארצות הברית והשלישי מלונדון.

כואב הלב, אחד ההרוגים חתן שהיה אמור להתחתן בקרוב. הזנקתי למקום מתנדבי זק״א יחד הרב מנחם מענדל גליצנשטיין שליח חב״ד והרב של צ׳רנוביץ שפועלים בזירת ההתרסקות יחד עם נציגי המשטרה והכבאות המקומית כדי לסייע בזיהוי, בטיפול ובשחרור גופות הנפטרים.״

והוסיף: ״מרגע קבלת הדיווח אנו פעלים יחד עם הרב משה ראובן אסמן הרב הראשי לאוקראינה ושליחי חב״ד באוקראינה הרב יוסף אסמן והרב מרדכי לייב קולסניק בסיוע מול הרשיות המקומיות ונציגי המשטרה. נציגי זק״א בארצות הברית ובלונדון יחד עם ארגון 'מתעסקים' פעלו ועדכנו את המשפחות על האסון הכבד.״

הרב הלל כהן, מנהל איחוד הצלה באוקראינה, אמר ל’קול ברמה’: “מדובר בקבוצה של בחורים שיושבים שם מרוסקים ושבורים, אוקראינה זה מדינת עולם שלישי, הם עלו על מטוס שלא היה מומלץ לאף אחד לעלות עליו”. 

השימוש בסרטון על פי חוק זכויות יוצרים 27א. אם אתם יודעים את זהות בעל הסרטון, שלחו לנו וניתן קרדיט על צילום הסרטון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *