אסון מחריד במירון: טריבונה קרסה במתחם הציון, 25 הרוגים – מתעדכן חי

אסון כבד שלא היה כמותו במירון מעולם. צוותי הרפואה של כוחות ההצלה כעת בהחייאה על מספר אברכים במתחם ההדלקה של תולדות אהרון במירון. כמו כן החובשים מעניקים סיוע למעל 30 פצועים כתוצאה מחבלות ופציעות.

יוסף חיים בן ציון חובש איחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה מסר: "מדובר במספר נפגעים אנוש ומספר רב של נפגעים בינוני וקל כתוצאה מקריסה של טריבונה (פרנ'צס). רופאים פרמדיקים וחובשים של איחודהצלה משתתפים בהחייאה ומעניקים סיוע לפצועים".

המשטרה מפנה כעת את הר מירון בעקבות אסון רב נפגעים כוחות הצלה רבים בהם מסוקי חיל האוויר ניידות משטרה ואמבולנסים רבים בדרכם להר מירון.

בכיר במשטרה: מדובר באסון קשה ביותר. אנחנו עדיין בעיצומו של אירוע קשה עם מספר רב של נפגעים. מלבד הקריסה נפגעים רבים נמחצו בגלל הצפיפות והדוחק מהבהלה ודרסו אנשים במנוסה בעקבות האסון, תנועת מסוקים כבדה לכוון פינוי נפגעים מהר מירון כמוכן ניידות ואמבולנסים מכל חלקי הארץ זורמים לאזור.

למרכז הרפואי זיו בצפת הגיעו 150 פצועים מהר מירון. הוכרז נוהל ארן והוזעקו צוותים מהבית.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: אסון כבד בהר מירון. כולנו מתפללים לרפואת הנפגעים. אני מבקש לחזק את כוחות ההצלה הפועלים במקום.

אריה ארליך: ‏רשת הסלולר במירון קרסה. הרשת האינטרנטית כן עובדת. מי שמנסה ליצור קשר נא לעשות זאת באמצעות הודעות וואטסאפ וכד'. ולא בטלפון. חפשו חברים עם ווצאפ במירון ושאלו אותם על יקיריכם, ולהיפך: אנשים הנמצאים במירון עם ווצאפ אנא תנו לאנשים ליצור קשר עם יקירהם.

״כעת מתברר, לא הייתה קריסה! האסון בעקבות דוחק גדול מאוד של אנשים שנפלו אחד על השני. כל הטריבונות הכל היה תקין. היה דוחק גדול מאוד, לחצו אחד את השני״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *