אפליה נגד החרדים בירכא? החרדים נאלצו לעבור בידוק

חשיפת 'אקטואליק': חרדים שבאו לקנות בירכא טוענים כי המאבטחים בכניסה עורכים בידוק מחמיר רק לחרדים ומונעים מהם להכניס אוכל למתחם הקניות בעוד שלחילונים נותנים להיכנס חופשי ללא כל בידוק

ההסתה כנגד החרדים וההחלטות הדרקוניות של בתי המשפט כנגד הפרדה מחלחלת גם למישור הציבורי? חרדים שבאו לקנות בירכא טוענים כי המאבטחים בכניסה עורכים בידוק מחמיר רק לחרדים ומונעים מהם להכניס אוכל למתחם הקניות בעוד שלחילונים נותנים להיכנס חופשי ללא כל בידוק.

מהנהלת המתחם נמסר בעקבות הסערה שחוללנו: לקוחות יקרים, לאור פניות חוזרות ונשנות חשוב לנו לחדד כי אין להכניס מזון למתחם My Baby. לרשותכם מתחם מסעדות בקומה העליונה של פארק השעשועים ואוהל מרווח, מקורה וממוזג הניצב בסמוך למתחם ללקוחות אשר הצטיידו במזון מהבית. בנוסף, תמצאו בתוך האוהל דוכן אוכל כשר למהדרין עם מבחר


אחד החרדים שהיה במקום חש כי הוא מקבל יחס שלילי, בשיחה ל'אקטואליק' הוא נשמע נסער במיוחד: " לחרדים לא נותנים לאכול במתחם בפנים, ועורכים בידוק מחמיר כדי לבדוק שיש להם אוכל, בעוד שלחילונים נותנים לאכול חופשי עם האוכל שהביאו מבחוץ.

"לא ייתכן שבישראל 2019 יפלו בני אדם בגלל שהם חרדים", מספר לנו יאיר, אחד החרדים שבאו למקום, ונאלץ לאכול עם בני משפחתו תחת השמש הקופחת. "זה בכלל לא חוקי מה שהם עושים, אסור להם לאלץ אותנו לקנות דווקא במתחם שלהם".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הם נבלות

    הם נטפחים רק לחרדים היום ביקרתי שם ולחילונים נותנים להיכנס עם אוכל והחרדים נשארים בחוץ לאכול בלי מיזוג ממש בושה

    שלומי |
    הגב
  2. סיפור הידוע על ר' אריה לוין

    מסופר על החפץ חיים, שבזמן מלחמת העולם הראשונה מצאה אותו אשתו ישן על הרצפה. מיד נגשה אליו כולה בלחץ, שמא נפל מהמטה או חלילה לא חש בטוב. אמר לה ר' ישראל מאיר – אין לך מה לדאוג, אשתי היקרה! אינני יכול לישון על מיטה נוחה כשבמלחמה נמצאים הרבה יהודים הנלחמים ואין להם אפשרות לישון במיטה מסודרת.

    סיפור דומה מסופר על האדמו"ר מגור בעל ה"שפת-אמת", שבזמן מלחמת רוסיה-יפן היו אלפי יהודים מגויסים לכל המלחמה והאדמו"ר היה ישן על הרצפה עם מעיל עליו ומירר כל הזמן בבכי על גורלם של אותם יהודים. וחסידים טוענים, שכתוצאה מכך חלה ונפטר בגיל כה צעיר בהיותו בן 58 בשנת 1905.

    מיד כולנו נזכרים בספור הידוע על ר' אריה לוין זצ"ל, שהלך עם אשתו לרופא ואמר לו "הרגל של אשתי כואבת לנו!" [בגרסא אחרת "…כואבת לי!"].

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. ג

    בדקו גם לערבים את התיקים.. בקושי יש שם חילונים היו יותר חרדים וערבים וזה היה רק שבוע שעבר בחג הקורבן..
    זה שאפשרו בפנים לקנות ולא להכניס באמת מוזר.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. לָמָּה לָמָּה לָמָּה לָמָּה לָמָּה לָמָּה לָמָּה לָמָּה לָמָּה ???

    עַל זֶה דָוֶה לִבֵּנוּ, וְעַל אֵלֶה חָשְׁכוּ עֵינֵינוּ: ועַל שִׁמְמוּת עִיר קֳדְשֵׁנוּ, בַּלַיְלָה זֶה… ותיסמר שערות ראשנו, בראותנו את הדור הצעיר… הציונים המסיונרים מזרע עמלק… חלק מה ה-ס"ם ר"ל, ודעותיהם רק דעות של כפירה רחמנא ליצלן, אין בהם לא אמונה, לא יראה בקב"ה, ולא תורה, אבל יש בהם – שונאים את ד' שיוצרם, ושונאים את בני ישראל עבדיו… בתי המדרש שהיו מלאים לומדי תורה נתרוקנו, ותחתם נתמלאו אגודות וחבורות של כנסת המינים, אשר מטרתם כפירה ומיאוסה של תורה רח"ל. לָמָּה לָנֶצַח תִּשְׁכָּחֵנוּ תַּעַזְבֵנוּ לְאֹרֶךְ יָמִים? לָמָּה לָמָּה לָמָּה לָמָּה לָמָּה לָמָּה לָמָּה לָמָּה לָמָּה ???

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב