אפרת פינקל: "אתחתן עם חרדי מודרני אבל ילדיי ילכו לישיבות שחורות"

מחר בגיליון מוצ"ש של מקור ראשון- כתבת הצפון החדשה של חדשות 13 בראיון גלוי לב לאריאל שנבל על עולם השידוכים ("נשבעתי לעצמי שלא אהיה רווקה אומללה ואני עומדת בזה"), על חלום הילדות לעסוק בתקשורת ("אולי אני הרביב דרוקר הבאה?")

מחר בגיליון מוצ"ש של מקור ראשון- כתבת הצפון החדשה של חדשות 13 בראיון גלוי לב לאריאל שנבל על עולם השידוכים ("נשבעתי לעצמי שלא אהיה רווקה אומללה ואני עומדת בזה"), על חלום הילדות לעסוק בתקשורת ("אולי אני הרביב דרוקר הבאה?") ועל סוגיית המראה החיצוני ("אני בטלוויזיה כי אני חדה, טובה במה שאני עושה, עובדת קשה. וכן, גם עם מראה שמתאים לטלוויזיה, אני לא מתכוונת להתנצל על זה".)

על עולם השידוכים והרווקות כחרדית- "עד גיל עשרים לא פגשתי אתגר בחיים שלי.. ואז אני מתחילה לצאת עם בחורים ונהיה קשה. בפעם הראשונה יש לי כאבי בטן. אני יוצאת עם בחור שכל חברה שלי הייתה אומרת לו כן, אבל אני אומרת לא, כי אין חיבור נפשי". הרצון להתחתן קיים אצל פינקל למרות הנוחות בחיים כמו שהם-"אני רוצה כמה שיותר ילדים.. אז נשבעתי לעצמי שלא אהיה רווקה אומללה ואני עומדת בזה, לפחות עד עכשיו..סבבה לי ברווקות". על החתן המבוקש- "אתחתן עם חרדי, כנראה מודרני, שמשלב תורה ועבודה, אבל ילדיי ילכו לישיבות שחורות ויגדלו על הערך שהתורה חשובה מהכול".

על חלום הילדות לעסוק בתקשורת -"זה היה החלום שלי תמיד, תקשורת, אבל חלום שהסכמתי לוותר עליו.. זה משהו שקיים ברמת הפנטזיה שאתה יודע שתוותר עליה. ידעתי שלא אשבור את המוסכמה הזאת של חרדית בתקשורת הכללית. אני מאוד ממושמעת. הייתי הילדה הכי טובה בסמינר, מוצר טוב של בית יעקב, עושה כל מה שצריך. בחיים לא האמנתי שיהיה בי את העוז לקרוא תיגר".

פינקל מסמנת מטרות לעתיד-"רואה את עצמי בחדשות 13 שנים ארוכות. אולי גם עשרים. אולי אקבל שם תכנית תחקירים משלי? אולי אני הרביב דרוקר הבאה?"

על עבודה של אישה דתיה בחדשות 13- "תחשוב שאני אהיה כתבת בצפון בלי לעבוד בשבתות וחגים, זו בעיניי עוד הוכחה שההתקדמות היא למרות שאני דתיה וחרדית, ולא בגלל" ומספרת על היעדים לתפקיד – "אני רוצה לעשות תחקירי עומק ולעזור לאנשים. ואגב, את זה אני כבר מתכננת לעשות בצפון, נתחיל לתקן עוולות שם"

פינקל מסבירה על הבחירה של התקשורת ב"פנים יפות" ומבהירה-"לכל תפקיד יש את סט הכישורים הנדרשים שלו. אין הבדל בין להיות יפה לבין להיות עם יכולת ספורטיבית לאישה שרוצה להצליח בספורט.. אני בטלוויזיה כי אני חדה, טובה במה שאני עושה, עובדת קשה. וכן, גם עם מראה שמתאים לטלוויזיה, אני לא מתכוונת להתנצל על זה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *