אשר מתנגד לועדת חקירה למחדלי מירון: "ומה אם ביהמ״ש יחליט שנציג הרפורמים ינהל את קבר הרשב"י?

ח״כ יעקב אשר התייחס הערב בראיון לגלסנר ב׳קול ברמה לסערת הקמת ועדת מירון והביע את התנגדותו להקמת ועדת חקירה ממלכתית

ח״כ יעקב אשר התייחס הערב בראיון לגלסנר ב׳קול ברמה לסערת הקמת ועדת מירון והביע את התנגדותו להקמת ועדת חקירה ממלכתית: ״אנחנו בעד ועדת חקירה עם שיניים שתעשה שינוי במירון מקצה לקצה", אומר אשר, "אם יתגלה שהיו אנשים שעשו מעשים שלא יעשו, בוודאי שהם צריכים לתת את הדין. אבל זה לא הנושא היחיד שדורש טיפול״.

אשר גם טען שיש בעיות לא פשוטות בהקמת ועדת ממלכתית, "הבעיה בועדה ממלכתית שנשיא ביהמ"ש ימנה – היא שהנשיאה חיות לא יודעת מה הצרכים של הציבור החרדי. מחר הם יחליטו שהמדינה לא צריכה לממן את ההילולא, למה שהיא תכניס נציג מהרה״ר ותתחשב בו״.

אשר הטיח האשמות כלפי יש עתיד שיוזמת את הקמת הועדה ואומר כי ״כבר שבועיים שאני מתחנן לקארין אלהרר מיש עתיד שתעלה את חוק הפיצויים לנפגעי האסון במירון ולקבל פטור מחובת הנחה שנוכל לדון בו במליאת הכנסת. היא סירבה לבקשתי כי ככה הורו לה מלמעלה״.

אשר המשיך וטען למה לא צריך להקים ועדת חקירה: ״מדברים על מירון, לא על גינה ציבורית או בריכה. ומה אם ביהמ״ש יחליט שנציג הרפורמים ינהל את קבר הרשבי או נציגי צהר? פתאום הפכנו לממלכתיים?״.

העיתונאי יקי אדמקר אמר כי ״לפיד חשף את הבושה הגדולה בהתנהלות של הח״כים החרדים. עבר חודש שלם מאסון מירון ש-45 אנשים קיפחו את חייהם. נותרו אלמנות ויתומים. למה לא עשו כלום?״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *