אשת הנרצח: "השכן הגיע בחנוכה ואיים שירצח את בעלי"

עמוס סער ז"ל, קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט נרצח על ידי שכנם בשכונת הר חומה בירושלים לפני שבוע. בריאיון לחדשות 12 סיפרה אשתו אורלי: "הכתובת הייתה על הקיר, השכן איים בעבר שיירצח את עמוס". צפו בראיון אצל עודד בן עמי

עמוס סער ז"ל, קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט נרצח על ידי שכנם בשכונת הר חומה בירושלים לפני שבוע. בריאיון לחדשות 12 סיפרה אשתו אורלי: "הכתובת הייתה על הקיר, השכן איים בעבר שיירצח את עמוס".


"לעמוס ולי אין פייסבוק", מספרת אורלי. "הגיע גל של טלפונים אליי ואל עמוס, סיפרו לנו שפרסמו פוסט עלינו בפייסבוק. שלחו לי את הפוסט, ראיתי את זה ופשוט הזדעזעתי. תוך כדי התקשרו אליי גם שכנים, ואמרו שנתלו בשכונה פוסטרים עם אותו פוסט מזעזע שהרוצח פרסם".

נביחותיה של הכלבה הם אלו שעוררו את זעמו. "האם היא הייתה נובחת כל כך? היא הייתה כלבה רגילה", אמרה אורלי. "כלבים נובחים. כל פעם אחרי שהוא התלונן הייתי עולה אל השכנים שגרו מעלינו. שאלתי תגידו, הכלבה במאת מפריעה לכם? הם אמרו 'מה פתאום, אנחנו לא שומעים אותה'. זו הייתה אובססיה. הוא פשוט התביית עלינו ולא הניח לנו, עד ליום הקשה כשהוא רצח את בעלי".

הרוצח הגיע לביתם של בני הזוג – והודיע שהוא מתכוון לרצוח את עמוס. "בזמן הדלקת נרות חנוכה הוא דפק בדלת. הבן הקטן שלי פתח והוא אמר שהוא מבקש לדבר עם בעלי. שאלתי אותו 'מה אתה רוצה?' והוא אמר לי שהוא רוצה לדבר איתו. אמרתי לו שילך מפה, שאין לו מה לדבר עם בעלי".

אך הרוצח שוב נקש בדלת. "אחרי חצי שעה הוא הגיע, צלצל שוב ועמוס פתח לו את הדלת יחד עם הבן הקטן. בדרכו הנעימה עמוס שאל 'כן, מה אתה רוצה?' והוא אמר לו 'אני אגרום לך למות ברעב, אני אהרוג אותך, אני ארצח אותך'. אני עמדתי פה במטבח, ובאתי לכיוון הדלת ואמרתי לעמוס שיקליט אותו. הוא חזר על המילים שלו, אבל עמוס לא הצליח להקליט".

"אמרתי לו תעוף מפה עכשיו, אני מזמינה לך משטרה, אני מבקשת שתעוף מכאן. הוא הלך ואמרתי לעמוס מה אנחנו עושים? הוא אמר לי בשקט, כדי שהבן הקטן לא ישמע, 'הכל יהיה בסדר. אל תדאגי'. ואז הוא חזר ורצח את בעלי"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *