אשת התקשורת שנשואה לבוגר הישיבה התלוננה על החדר המפואר בבית החולים – וחטפה מקלחת

גדעון פרסמה סטטוס בו יצאה נגד בית החולים "איכילוב" בו ילדה והתלוננה על החדר בו היא שוהה.

אשת התקשוראת קורין גדעון, שנשואה לחרדי לשעבר חילי סרוצקין, ילדה לפני שעות ספורות בת בכורה לה ולבן זוגה, חילי בוגר ישיבת חברון גאולה.

גדעון פרסמה סטטוס בו יצאה נגד בית החולים "איכילוב" בו ילדה והתלוננה על החדר בו היא שוהה. "ממש עצוב לי שבזה אני מתעסקת ביום המאושר בחיי", כתבה גדעון, "אבל מי שמתכננת ללדת ב'איכילוב' – קחי בחשבון שהמחלקות מזעזעות! חדרי הלידה מדהימים וכוח האדם שם מהמם, אבל במחלקות זה עולם אחר".

"אני מהבוקר בחדר פנימי, בלי חלון אפילו, בלי חמצן, בלי לדעת אם אור או חושך בחוץ. בקושי יש לי כורסה ליד המיטה, כנראה כי לא הפעלתי קשרים או ביקשתי פרוטקציות, כנראה כי אין לי 'רופא סלב' שידאג לי, כי אני תמיד מעדיפה לבוא פשוט, וכך גם באתי לפה, אבל לאף אחד לא מגיע יחס כזה", היא הוסיפה.

"לאף תינוק בן יומו ולאף יולדת לא מגיע לשהות בחדר חנוק", המשיכה קורין בדבריה הקשים, "עצוב מאוד שככה הדברים מתנהלים. 12 שעות אחרי לידה ועדיין לא נשמתי אוויר צח על אף שהובטח לי שאעבור חדר מהבוקר, ועל אף כל תחנוניי. ועוד אני 'קורין גדעון'… עלק".

קורין גדעון

בית החולים "איכילוב" פרסם תגובה חריפה לדבריה של קורין ואף צירף תמונה של החדר המפואר בו היא שוהה, "קורין גדעון שלום", נכתב מבית החולים, "מעולם בכל שנותיי כרופא לא נתקלתי בפוסט איום כמו שכתבת על מחלקת היולדות שלנו. לרגע חשבתי שאובחנת כחולת קורונה ואת שוהה במחלקת קורונה לצד יולדות אחרות שאובחנו למאומתות ביום המאושר בחייהן שבאמת הפך לחוויה טראומטית".

"אבל לא, 'ואני עוד קורין גדעון' כמו שהדגשת בסטורי שלך ובשיח האיום והמבזה בו דיברת כלפיי צוות האחיות במחלקה, אושפזת 'רק' בחדר פרטי במחלקת יולדות חדשה ומפוארת שנפתחה לפני חודשים בודדים וכוללת מיטה מתכווננת, טלוויזיה חכמה 55 אינטש, מגש ארוחות אישי לחדר וכורסה נפתחת לבעל. כנראה שהתנאים האלו, מהמפוארים ביותר ברפואה הציבורית, מזעזעים עבורך. אז קורין, ראשית, המון אושר ונחת ואני שמח על חווית הלידה הטובה שעברת. יחד עם זאת, צר לי עבורך שכך בחרת להשתלח בצוות מסור שעובד ימים ולילות ולהוציא דיבתו של בית חולים בצורה מכוערת כזו. ברגעים כאלו, אני פשוט יודע שזה יותר מעיד על עצמך מאשר עלינו. פרופ׳ יריב יוגב וצוות בית החולים ליס"

פרופ׳ יריב יוגב, מנהל בית החולים ליולדות ליס באיכילוב, תוקף את היולדת הטרייה קורין גדעון אחרי ביקורת שמתחה על בית החולים: ״לרגע חשבתי שאובחנת כחולת קורונה אבל לא. ואני עוד קורין גדעון, כמו שהדגשת בסטורי שלך ובשיח האיום והמבזה בו דיברת לצוות האחיות במחלקה״

עיתונאים רבים לעגו לאשת התקשורת, יהודה לזינגר צייץ: "בושה שאביב כוכבי מתכנן תוכניות נגד איראן במקום לחלץ את קורין גדעון מאיכילוב", עומר בבאי צייץ: "איחוד האמירויות: ביידן אמר שנקבל מטוסים בלי חלון".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *