"אתה לא עושה כלום": הנאום החריף של נתניהו

יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו עלה הערב לדוכן הנואמים – ותקף את ראש הממשלה בנט ואת ממשלתו בדיון 40 חתימות של הכנסת: "ממשלת בנט-רע"ם-מרצ חייבת לעבור מהעולם משלוש סיבות: ראשית – התקציב האנטי-חברתי שלה, שנית – החלטתה להכיל את הגרעין האירני ושלישית – הסכמתה להשליט את התנועה האסלאמית על ערביי ישראל והנגב".

נתניהו תקף את בנט לאל הרף ואמר: "שמעתי לפני יומיים את בנט מתרברב בנתון הצמיחה הכלכלית של ישראל בארבעת החודשים האחרונים", הוסיף נתניהו, "מסתבר שבנט הוא לא רק גדול מוליכי השולל, יש לו גם תת-התמחות מיוחדת בענף ההונאה, כי בנט הוא גם מגדולי גונבי הקרדיט בעת החדשה ויש שיאמרו – הגדול מכולם. הוא גנב ספר, הוא גנב את תכנית סינגפור – לא שהיה יוצא מזה משהו – הוא גנב בחירות, גנב קולות. כל מי שמבין בכלכלה מבין שצמיחה כלכלית היא לא דבר שנוצר יש מאין בארבעה חודשים".

"שבנט יספר את האגדות שלו – אבל עוד במאי, לפני חילופי הממשלה, ישראל דורגה לראשונה בהיסטוריה בין 20 הכלכלות המובילות בעולם בתל"ג לנפש", ציין נתניהו, "אני מזכיר לכם שבשנת 2009, כשנכנסתי לראשות הממשלה בפעם השנייה, היינו במקום ה-43. בעשור הזה קפצנו עד למקום 19. זהו הישג כלכלי כביר שהושג בזכות המדיניות הכלכלית שאנחנו הובלנו".

"בזמן הקורונה, לפני שהתחלפה הממשלה, בלי בנט לפיד וליברמן גאוני הכלכלה, בנק ישראל קבע שהצמחנו את המשק ב-15.4%. בזכות הזינוק הזה – ורק בזכותו – אתם יכולים להתרברב היום בצמיחה של 7%, כאילו עשיתם משהו. לא עשיתם כלום, שום דבר", תקף. "בנט, כדאי שתבין שאזרחי ישראל יודעים את האמת. ישראל חזקה כלכלית וחברתית בזכות המדיניות שלנו. אנחנו דאגנו שהשפע הזה יגיע לכולם – ובתקופתנו רמת אי השוויון ירדה לשפל של 20 שנה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *