באלעד זועמים על הסגר: "נוסעים נמרחים אחד על השני"

בעיר אלעד זועמים על הסגר שהטילה הממשלה על העיר החרדית וטוענים כי הסגר לא יעיל וגורם להדבקה המונית לאור הצטופפות נוסעים רבים בכניסה לעיר

בעיר אלעד זועמים על הסגר שהטילה הממשלה על העיר החרדית וטוענים כי הסגר לא יעיל וגורם להדבקה המונית לאור הצטופפות נוסעים רבים בכניסה לעיר. תושבים רבים נראו הבוקר עומדים במשך שעה ארוכה בתור לאוטובוסים לאור ההחלטה לרכז את הנוסעים בכניסה לעיר.

אלי אדלר, תושב אלעד, אמר בראיון למנדי ביתאן ב'כאן מורשת' כי: הסגר הוטל בפזיזות. יש כבר קולות שטוענים שעדיף לא להיבדק ולא להיות "מסומנים". ההתנהלות בעיר רשלנית– יש תחנת אוטובוס אחת, שבה כולם מצטופפים".

לטענתו, "לא נבדקו באמת מספרי הנדבקים בעיר לפני שהוטל סגר. יש כאן פחות חולים מערים אחרות עליהן לא הוטל סגר, לא רק מתל אביב. היחס לריכוזים החרדיים הוא מחפיר ונעשה בקלות דעת".

הסגר באלעד

העיתונאי יעקב גרודקה, תושב העיר כתב בטוויטר: "‏סגר בדיחה על העיר אלעד: שני שוטרים בכניסה לעיר גורמים לפקק ענק ובסוף מכניסים ומוציאים את כולם, מנגד, אלפי נוסעי התחבורה הציבורית נדחסים בתחנה אחת ונמרחים האחד על השני. אל תתפלאו אם שיעור ההדבקה בעיר יעלה, למרות התמונות עם האדמו"ר מויז'ניץ".

ממרכז המידע והידע הלאומי נמסרו נתוני תחלואה באזורים חרדיים, לפיהם במהלך השבוע האחרון אובחנו 48 חולים מאומתים באלעד. זאת לצד מספר הבדיקות הנמוך שעמד על 836. שיעור הבדיקות החיוביות נמצא במגמת עלייה ועומד על 5.7%. בנוסף, כ-96% מהחולים החדשים הם מתחת לגיל 50. עוד נמסר כי השכונות המרכזיות שבהן קיים ריכוז החולים החדשים הגדול ביותר הן רובע ד' והאזור המזרחי של רובע א'.

בבני ברק אובחנו בשבוע האחרון 173 נדבקים, כאשר שיעור הבדיקות החיוביות עמד בממוצע על 4.6%. 81% מהחולים בעיר הם מתחת לגיל 50.

בביתר עילית זוהו 25 חולים, ומדובר בשיעור בדיקות חיוביות של 6%. במודיעין עלית אובחנו 19 נדבקים. בבית שמש אובחנו 23 נדבקים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *