בארצות הברית חוששים: נתניהו ישתמש בתקיפה באיראן כדי למנוע את הדחתו

על רקע המשא ומתן: שר הביטחון בני גנץ צפוי לטוס השבוע לביקור בזק בוושינגטון במשרד ההגנה האמריקני, וצפוי לדון עם מקביליו על הנושא האיראני, ורכש ביטחוני עבור צה"ל

על רקע המשא ומתן: שר הביטחון בני גנץ צפוי לטוס השבוע לביקור בזק בוושינגטון במשרד ההגנה האמריקני, וצפוי לדון עם מקביליו על הנושא האיראני, ורכש ביטחוני עבור צה"ל. על פי הדיווח בוואלה חדשות, בארצות הברית חוששים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ישתמש בתקיפה באיראן כדי למנוע את הדחתו.

בלשכת ראש הממשלה אמרו בתגובה כי "אין גבול להמצאות המטופשות והבזויות ביותר נגד ראש הממשלה. ראש הממשלה מאמין שיש להיאבק בהסכם הגרעין הן בחדרים סגורים והן בדעת הקהל. לא רק שאין סתירה בין השניים אלא ביטחון ישראל מחייב זאת".

מוקדם יותר היום אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ישראל תפעל נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני גם במחיר של חיכוך עם ארצות הברית. שר הביטחון בני גנץ מתח עליו ביקורת בתגובה, ואמר כי המחלוקות עם ארצות הברית על איראן ייפתרו בחדרים סגורים – "ולא בשיח מתריס שפוגע בביטחון ישראל".

איש התקשורת איציק אלרוב הגיב בטוויטר על הידיעה וכתב: "קים ג'ונג ביבי. חושב להתחיל מלחמה שעתיים לפני שהולך הביתה. לנתניהו ולגנץ אין שום מנדט ציבורי לפעולה צבאית, גם אם הבחירות קורצות מעבר לפינה. יש גבול לטירוף."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *