בבני ברק סיימו מוקדם מהצפוי את שיבוץ הבנות לגנים

לראשונה בתולדות העיר בני ברק, סיימו השנה במחלקת גני הילדים של העירייה, מוקדם מהצפוי, את שיבוץ הבנות לגני הילדים גילאי 3-4, ואף השיקו במקביל מיזם חדשני של מוקד טלפוני לבירורים ומתן מידע בנושא שיבוץ הבנות על מנת לעדכן את הפרטים המדויקים בזמן אמת . ובקרוב יסתיים גם השיבוץ בגני החובה.

מאחורי היוזמה, שנועדה להקל על ההורים שבשנים עברו נאלצו לעבור טלטלות, לחץ ואי וודאות והשנה זוכים כבר בחודשים הראשונים של הקיץ לדעת כי ילדיהם שובצו בגנים עומד הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר יחד עם הרב יוסף סטל, מנהל מחלקת גני ילדים פעלו ללא לאות בכדי לאפשר את השיבוץ המהיר ואת הקמת מערך המוקד הטלפוני שחוסך לחץ ומתח מההורים והילדים.

הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר ששם את מהפיכת השירות לתושב כדגל מרכזי בפעילותו, בירך על הצלחת השיבוץ ואמר, כי מדובר בסיעתא דשמיא גדולה כאשר כלל תושבי העיר יודעים כבר עתה היכן משובצים ילדיהם.

״חסכנו את כל המתח והחרדה, את הטלפונים והניסיונות להפעיל שתדלנות ולחצים והפכנו את המערכת ליעילה עבור האזרח הקטן שיודע כעת כי מתחשבים בבקשותיו והכל גלוי ושקוף ונעשה מתוך מקצועיות וניסיון״ הדגיש ראש העיר.

הרב יוסף סטל, מנהל מחלקת גני ילדים שחולל את היוזמה, מסביר על השיבוץ המהיר ועל השירות החדשני ואומר כי ״מיד בתום השיבוץ קיבלו ההורים שיחת טלפון ממערכת חדשנית שפותחה במיוחד עבור מחלקת גני ילדים שיזמה את שיחת הטלפון ומסרה לכל משפחה באופן מדויק היכן ביתם שובצה.

״תושבי העיר שקבלו את הטלפון הופתעו מאוד כבר לקבל את תוצאות השיבוץ ושבחו מאוד את מהפכה הגדולה שיזמנו בפעילותה המסורה של הגברת חיה נאה, מנהלת השיבוץ לטובת התושבים ובנותיהם״ מציין הרב יוסף סטל.

יצוין כי מיזם חדשני זה של הקמת מוקד טלפוני לבירורים וערעורים בנושא השיבוץ בגני הילדים, זכה בפרס המצוינות של העירייה, בתחרות של חדשנות ושרות לתושב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *