בגוש השינוי חוששים: "מיכאלי קרובה להפיל את ממשלת האחדות"

על רקע המשא ומתן המתקדם, בכירים בגוש השינוי בביקורת חריפה על יו״ר העבודה מירב מיכאלי ״מיכאלי קרובה להפיל את הרכבת ממשלת האחדות

על רקע המשא ומתן המתקדם, בכירים בגוש השינוי בביקורת חריפה על יו״ר העבודה מירב מיכאלי ״מיכאלי קרובה להפיל את הרכבת ממשלת האחדות. על פי הדיווח של יובל קרני, מיכאלי מתעקשת לקבל שניים מארבעת התיקים: אוצר או משפטים כתיק ראשון, פנים או חינוך כתיק שני״.

ח"כ עודד פורר ומיכאל ביטון העריכו היום (ראשון) כי הממשלה תקום "בתוך שבוע שבועיים". ח"כ שלמה קרעי מהליכוד תקף בחריפות את בנט: "גנב 200 אלף קולות ימין ומקים ממשלה שאף ממשלת שמאל לא העזה להקים".

ח"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) תקף היום בחריפות את בנט. בראיון לוינט אמר קרעי. "הוא אדם שהבטיח והפר את כל הבטחות הבחירות שלו וחצה את כל הקווים האדומים שלו, בעיניי זה חמור", אמר קרעי. "נעשה כאן מה שאף ממשלת שמאל לא עשתה – להקים ממשלה שנסמכת על תומכי טרור. רק עכשיו ראינו מה שקורה בעזה ובירושלים".

איימן עודה יו"ר המשותפת תקף את יריבו פהוליטית הערבי מנסור עבאס. "מנסור חסר בושה. הוא לא לשון מאזניים (ביצה). הוא ביצה רקובה או ביצת "קינדר". נתניהו מבעיר את האזור למען אינטרסים צרים. המלצנו על לפיד אבל הוא נשאר גזען. הוצאתי הודעת גינוי לברכה שהוא העניק לכוחות הביטחון אשר דיכאו פלסטינים במזרח העיר. עבאס פירק את המשותפת והחליש את התנועה שלו."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *