בגוש השינוי קורצים שוב לבנט

האם בנט יחתוך שוב לגוש השינוי?

גורם בכיר בגוש השינוי אומר הערב לעופר חדד בערוץ 12 כי "ההצעה לבנט עדיין בתוקף – יש עוד על מה לדבר". בערב שבת צייצה בטוויטר איילת שקד, "לכל הסכסכנים, המדליפים, הרכלנים, הקשקשנים והשקרנים – תנוחו." שקד כתבה את הדברים בעקבות הדיווחים על כך שהיא הביאה את בנט לחתוך מגוש השינוי. במקביל, בתקווה חדשה צפויים לתמוך השבוע בחקיקות נגד רה"מ נתניהו.

האם יו”ר ימינה נפתלי בנט יעשה פרסה ויודיע כי יחזור למגעים מול יאיר לפיד להקמת ממשלת שינוי? על פניו נראה כי ישראל מתקרבת לבחירות חמישיות, אך יותר ויותר סימנים מלמדים על כך שבנט ינסה לנהל משא ומתן עם לפיד מיד לאחר הפסקת אש.

על פי הדיווח של אנה ברסקי, מיד עם הפסקת האש תבוא הודעה דרמטית של יו”ר ימינה שזועם על נתניהו. בנט הודיע אתמול בקבוצת ווטסאפ של ימינה: “כשתיגמר הלחימה תשמעו את עמדתי בצורה חדה וברורה.”

היום פורסם כי פעילים בולטים בימינה במכתב לבנט שקורא לו לחזור לממשלת השינוי ולהקים ממשלה. אלא שבדיקה של עמית סגל גילתה כי מדובר בפעילים של יש עתיד, אבל הכיוון ברור: בנט מפחד מבחירות שימחקו את ימינה – ומעדיף להיות ראש ממשלת הפיוס. בנט יצטרך להתמודד מול אילת שקד וחברי הכנסת של ימינה שכבר רקדו עם הרב דרוקמן לאחר “ההתקפלות” של בנט.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *