בגלל אגו וכבוד: רק הספרדים נותרו מפולגים

בשעה שביבי הופך עולמות לאחד את הימין, ולפיד הסכים להיות מקום 2 של גנץ, הספרדים נותרו חבולים ומצולקים, והכל בגלל כבוד ואגו – דעה

לאחר אין ספור מגעים להביא לאחדות השורות, לפיד וגנץ התפשרו והצליחו להביא לשלום המיוחל. זה קורה במחנה השמאל, גנץ ולפיד שילבו ידיים ושמו מאחוריהם את האגו והחליטו למען האינטרס האישי או הלאומי להתאחד על מנת להביס את ביבי.
גם בימין, סיפור דומה. ביבי יצא השבוע מגדרו ואף ביטל פגישה ביטחונית חשאית עם הנשיא פוטין לראשונה מאז הפלת המטוס הרוסי בכדי להביא לאיחוד בימין אל מול המפץ המתגבש בשמאל,

נתניהו שיודע את המשמעות של הקמת ממשלת שמאל השכיל לקחת כמה צעדים קדימה ובאמצעות ה-190 אייקו שלו קרא את המפה הפוליטית. ביבי הרים טלפונים לכל דרדק בגבעת חרסינה ג' בשומרון על מנת לשכנע את מקובעי השכל מגבעת שמואל לרדת מהגבעה עליהם טיפסו מחשש לאיבוד קולות. אלא שהמקום היחיד שמרבים להתאחד ולא התאחדו זה המגזר החרדי. בתחילה דיברו על מפץ חרדי, אך זה ירד מהפרק בשל התנגדות יהדות התורה, דרעי שהבין כי ביבי יצא בקמפיין 'גיוועלד' – שכמותו עוד לא היה בישראל וישתה את הקולות של מסעודה ושמחה מירוחם – ובכך יוריד את שס אל פי שחת, לא יכול היה לקחת סיכון שכזה ולפיכך הוא שיגר מטעמו שליחים לבית הרב מאזוז והציע את ה-מקום 5 שעל פי הסקרים הוא ריאלי. מדובר בהצעה נדיבה מצדו של דרעי אלא בישיבה פתחו את הצלופן וגילו כי מתוכה מדיף ריח חריף של עובש. ריח של שנאה אגו ותיעוב הדדי. רק לא אלי ישי.

אפשר להבין לליבו של דרעי, ישי יצא בקמפיין מתוזמר וחריף כנגדו, ואף יש מי שמאשימים אותו כמי שהדליף את "הקלטת הלוהטת" שהשחירה את דמותו.
אבל למרות הכל, דרעי היה צריך להתנהג כמבוגר האחראי ולמחול על כבודו ולמען השלום להציע לאלי ישי את המקום ה-2 , אך לא, דרעי התקשה לסלוח ונקם ביריבו המר בכדי לסגור עימו חשבון על הקלטת, אם לא די בכך, אנשי דרעי פעלו בימים האחרונים לבזותו ברבים ולגמד את כוחו במטרה לקבור אותו פוליטית. מה הם לא עשו בכדי לקבור אותו פוליטית? עיתונאי חצר החלו לצייץ כנגדו ציוצים נוטפי ארס ומאמרי שטנה הופצו בחדרי החדרים של הרשתות החברתיות, דרעי אף הטיל ווטו על צירופו של ישי בכל מחיר, כך על פי אנשי הבית היהודי. דרעי לא נהג כבן תורה, התאווה והכבוד הוציאו אותו השבוע מן העולם.

גם ביחד מבינים שנעשו כמה וכמה טעויות. ועל כך אסביר במשל:

משל למה הדבר דומה: לבחור ישיבה שעומד בטרמפאידה ומנסה למצוא טרמפ, בתחילה מציע לו נהג טרמפ לכפר ליד ירושלים שיקרב אותו אל העיר, נהג אחר מציע לו לירושלים – אך לא לשכונה שבה הוא מתגורר, אך הוא מסרב ומתעקש על הטרמפ שיקח אותו עד לביתו.

כך גם אלי ישי, שעמד מאז חודש חשוון בטמראפידה וחיכה לטרמפ שיקח אותו עד לכנסת, אלא שכזה אין בנמצא. אתה לא יכול לצבור אהדה וכוח לבד. לו ישי היה מצהיר במסיבת עיתונאים מתוקשרת מול עשרות מקרפונים על הקמת המפלגה ומצרף אליה כמה טאלנטים מוכרים הוא היה צובר כוח ואולי גם היה מצליח להתברג ברשימת הבית היהודי, אבל כשאתה מגיע לזירה אחרי 4 שנים במדבר האופוזיציוני עם קהל תומכים שהולך ומדלל מיום ליום, אל תתפלא אם בסוף היום לא תמצא את הטרמפ המיוחל. ישי היה צריך להרים טלפון לדרעי ולומר לו, 'בוא נשים מאחורינו את כל משקעי העבר ונפתח דף חדש'. הרי שלום עושים עם אויבים, אבל ישי, התעקש, ושילם על כך מחיר.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יהדות התורה טירפדה???

    למה אתה כותב שיהדות התורה טירפדה כשהעובדות הם שיהדות התורה כל הזמן אמרה שאנחנו מוכנים ורוצים (לטובת ש"ס בעיקר) וש"ס כל הזמן צעקה "לא רוצים" זה לא טוב לנו וכדו'?
    זה נכון שש"ס אולי יצאו מופסדים מזה אבל זהו גם כן חלק מהאגו של דרעי, שח"ו אל תגיד לי שאני צריך טובות ממכם!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. הלו 1 אתה מושחת גנב שקרן זייפן נאצי כמו דרעעי שלך

    שתלכו לג.הנאם 2כם כולכם בעצם

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. לא אגו ולא נעלים

    כל הכבוד למר אריה דרעי!!

    צריך שיהיה ברור לכולם יש משמעת למועצת חכמי התורה מי שמפלג עצמו שלא יבוא בטענות שלא רוצים להתחבר אליו
    מר אלי ישי דפק לעצמו את המסמר האחרון בארון קבורה ברגע שהתפצל ופתח מפלגה אחרת
    עיין ערך חיים אמסלם הרב יצחק פרץ הרב אמנון יצחק עוד

    ולעורך היקר ברור לכולם למי יש עניין של אגו וכבוד

    אי אפשר לצפות מחייל פשוט שיהיה רמטכ"ל
    אלי ישי לא מתאים להנהגה כל אחד והאופי שלו
    יאללה הבייתה!!

    מיכאל |
    הגב
  4. האגו של אריה דרעי

     כל אחד מבין אחדות הספרדים היה מביא עוד 3 מנדטים לטובת החרידים, והסיבה שזה לא קרה זה בשביל האגו של אריה דרעי , ובלי להפחיד יכול להיות אם זה יהיה מירוץ צמוד בן ליכוד וגנץ יכול להיות שגם ש ס לא תעבור את אחוז החסימה, וזה יהיה אות קלון על אריה דרעי, שהאגו שלו שווה לו הרבה יותר מכל הציבור החרדי בארץ

    יבש |
    הגב