בגלל הספרדים: קרב האשמות בין דגל ואגודה

לאחר שדגל התורה פתחה מטה לציבור הספרדי, באגודת ישראל תקפו בחריפות את דגל התורה וטענו שהתנהלותה מייצרת נזק תדמיתי למפלגת יהדות התורה. גם בש"ס לא נותרו חייבים והוציאו מסרים על כך שהמפלגה תפתח מטה למגזר האשכנזי

 

פרסום בתקשורת על כך ש'דגל התורה' תחנוך מטה בחירות לציבור הספרדי, כשמי שינהל אותו יהיו הנציגים הספרדים של דגל התורה בטבריה ובבני ברק, עורר סערה פוליטית.

באגודת ישראל תקפו בחריפות את דגל התורה וטענו שהתנהלותה מייצרת נזק תדמיתי למפלגת יהדות התורה. גם בש"ס לא נותרו חייבים והוציאו מסרים על כך שהמפלגה תפתח מטה למגזר האשכנזי.

במקביל, ‏בכירים ב'דגל התורה' אמרו ל'אקטואליק כי "מוטב שאגודת ישראל יישבו בשקט ולא יטיפו לנו איך להתנהל. בנתיים רוב הקולות של יהדות התורה מגיעים מקרב הציבור הליטאי ולא החסידי וחברי כנסת של אגודה יושבים בכנסת על משבצות שלנו".

מדגל התורה נמסר כי: "מעולם לא סגרנו את מטה בני התורה הספרדים שהם חלק בלתי נפרד מדגל התורה".

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חולי נפש

    …מויישי גפני חצוף גזען ומתנשא.מה לך ולספרדים.האם הספקת לעשות שלום..עם קהילות הליטאים שרדפת והחרמת????????? אבל גפני זה גפני.רשע חצוף ונבל גזען שפל…תתפוצץ…בכל בחירות..רב אריה דרעי מבין קולות יותר ממך..וגם לידיעתך..רוב ככל גדולי הליטאים..אוהבים ומעריצים.את רב אריה יותר ממך.תשאל בבית רב חיים.ורב בורוך.וכו וכו..הרוב מפחדים לומר בקול..כי יש להם..עם פרחח מופרע..שלא יודע מהו כבוד חכמים..גם אם הוא ..משתמש בסיסמא הזאת המון שנים…

    חצקל |
    הגב