בגלל חייל שהשתעל: 40 חיילים חרדים תקועים בבסיס

סגורים במתחם צפוף וניזונים ממנות קרב. הם מתחננים מאז יום שלישי שהחייל יבצע בדיקה או שלחילופין יישלחו לבידוד בבתיהם. ככל הידוע, עד לשעה זו הוא טרם נבדק. לטענתם, גם בקשותיהם להיבדק כדי לוודא / לשלול שנדבקו לא נענו

סיפור על אטימות: כ-40 חיילים חרדים שנמצאים בטירונות בצריפין, רבים מהם נשואים ואף הורים לתינוקות, היו אמורים לצאת היום לשבת, כך חושף העיתונאי מנדי ריזל בדף הטוויטר שלו.

אלא שלטענתם כבר יומיים שהם מוחזקים בבידוד בבסיס לאחר שחייל שמשרת איתם השתעל ויש חשש שנדבק בקורונה; עד כה הוא לא ביצע בדיקה ועמיתיו מוחזקים בעל כורח.

סגורים במתחם צפוף וניזונים ממנות קרב. הם מתחננים מאז יום שלישי שהחייל יבצע בדיקה או שלחילופין יישלחו לבידוד בבתיהם. ככל הידוע, עד לשעה זו הוא טרם נבדק. לטענתם, גם בקשותיהם להיבדק כדי לוודא / לשלול שנדבקו לא נענו.

תגובת דובר צה״ל: בתחילת השבוע נמצאו שבעה חיילים בעלי תסמינים במחלקה אחת ועוד שלושה חיילים במחלקה שנייה של הפלוגה המדוברת. עשרת החיילים נשלחו לבידוד ביתי וביצעו בדיקת קורונה.

כמשנה זהירות, שאר הפלוגה נמצאת בריחוק עד לקבלת תוצאות הבדיקות. עם קבלת התוצאות תבוצע הערכת מצב מחודשת.
לחיילים ניתן מענה פיקודי ולוגיסטי מקיף והם ייבדקו ויידגמו ככל שיהיה צורך.
אנו רואים בשמירה על בריאותם של המשרתים ומשפחותיהם ערך עליון.

בעקבות הלחץ התקשורתי, חייל מהשטח: "נראה שהלחץ התקשורתי של קול ברמה עשה את שלו והביאו אלינו אלוף משנה להרגיע את הרוחות. ככה"נ נשלח מחר לביתנו גם אם לא תבוא תשובה של אותו חייל (חיובית או שלילית) רק שניהיה בבידוד בבתינו"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *