בגלל חתונה במודיעין עילית: כתב אישום נגד בנצי גופשטיין

ןבכתב האישום מתואר כי בסיומה של חתונה במודיעין עילית, נטל בן ציון גופשטיין את המיקרופון, ושר שיר המשבח מעשה רצח של ברוך גולדשטיין

פרקליטות מחוז ירושלים, באישור היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה, הגישה היום לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד בן ציון גופשטיין בגין עבירות הסתה לאלימות, הסתה לגזענות והסתה לטרור.

בן ציון גופשטיין, עומד בראש ארגון הימין להבה למניעת התבוללות, נאשם כי במספר מקרים בין השנים 2012 -2017 התבטא בכלי התקשורת באמירות העולות כדי קריאה לעשיית מעשה אלימות. בנוסף, הוא מואשם בפרסום דברי הסתה לגזענות ודברי תמיכה והזדהות עם מעשה הטרור שביצע ברוך גולדשטיין.

בסרטון שפורסם באתר האינטרנט "ערוץ 7" התייחס גופשטיין למקרה מאוגוסט 2012 במהלכו תקפו מספר צעירים ממוצא יהודי שלושה נערים ממוצא ערבי בכיכר ציון בירושלים, מתוך מניע גזעני. אחד מקורבנות התקיפה נפצע באורח קשה. בסרטון אמר גופשטיין כך: "המשטרה והתקשורת עושים פה לינץ' לנערים יהודיים שאני לא יודע בדיוק מה קרה, אבל להערכתי מה שקורה יום יום, נערות יהודיות נתקפות על ידי ערבים ואין להם למי לפנות, הם פונים למשטרה, המשטרה לא מתייחסת. כנראה שכאן הנערים הרימו את הכבוד היהודי מהרצפה ועשו את מה שהמשטרה הייתה צריכה לעשות, עשו דין בפורעים הערביים שהטרידו את הבנות היהודיות. חבל שהם נותנים את זה לבחורים לעשות ושלא המשטרה מטפלת בזה. בחור ערבי שרוצה למצוא בחורה שיחפש בכפר שלו, שלא יבוא אלינו לירושלים, שלא בקניון. שיחפש את זה אצלם בכפר ויטריד אותם. בנות יהודיות הן לא הפקר."

בראיון אחר לאברי גלעד בערוץ 2 נשאל גופשטיין מה ארגון להב"ה עושה במקרה שבחורה מתאהבת בערבי ורוצה לחיות איתו. עוד נשאל גופשטיין לגבי אלימות כלפי ערבים במסגרת המאבק בהתבוללות, והוא השיב כך: "מכות לא חסר ערבים ללכת להרביץ מכות. אני לא פציפיסט. יש כאלה שמגיע להם להשתמש נגדם באלימות כן. ערבי שמתחיל עם יהודייה, לא צריך לדבר. ערבי שמתחיל עם יהודייה אני לא חושב שצריך להמשיך להתהלך יותר מדי ברחוב עם היהודייה שלו."

בראיון שפורסם בחדשות 2 אמר גופשטיין כך: "התנאי הראשון שאני הולך לחתונה, זה שאין פלסטינים בחתונה אצלנו. אין ערבים בחתונה. אצלנו זה על טהרת העבודה העברית. בוא נגיד שאם היה פה מלצר ערבי הוא לא היה מגיש את האוכל". כשנשאל על ידי הכתב: "אז מה הוא היה עושה?" השיב גופשטיין כי "הוא היה מחפש את הבית חולים הקרוב נראה לי."

במקרה אחר, באתר האינטרנט "ערוץ 7" פורסם סרטון בו נראה גופשטיין אומר את הדברים הבאים במסגרת עצרת זכרון לזכרו של מאיר כהנא:

"האויבים שבתוכנו הם סרטן. ואם לא ניקח את הסרטן ונזרוק אותו אנחנו לא נמשיך להתקיים וימותו כאן יהודים כל יום…. אבל המוקד של הסרטן, הגרורה הכי גדולה שיש, המוקד והשיא של הסרטן הוא נמצא בראש, הראש בהר הבית. הר הבית זה הגידול הכי גדול של הסרטן שנמצא לנו פה, וכל עוד ממשלת ישראל לא תתעשת ותוריד את הגידול הזה מהר הבית לא נצליח להביא את המדינה לגאולה השלמה".

במקרה נוסף המצויין בכתב האישום מתואר כי בסיומה של חתונה במודיעין עילית, נטל בן ציון גופשטיין את המיקרופון, ושר שיר המשבח מעשה רצח של ברוך גולדשטיין.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *