בגלל מעצר הנערה: מהומות ענק בבר אילן

כמה מאות קנאים מפגינים וחוסמים את כיכר השבת, ורחוב בר אילן בירושלים בגלל מעצרה של נערה שחזרה בתשובה. צפו בתיעוד

כמה עשרות חרדים קיצוניים מפגינים וחוסמים את כיכר השבת, ורחוב בר אילן בירושלים בגלל מעצרה של נערה שחזרה בתשובה.

שוטרי משטרת ישראל פועלים במקום, נמסר מהמשטרה אך תושבים ועדי ראייה מוסרים לנו כי המשטרה פעלה באלימות כלפי המפגינים.

במקביל, כמה עשרות חרדים קיצוניים ניסו לחסום את רחוב נהר הירדן בבית שמש, כוח משטרה שהגיע למקום פיזר את המפגינים, ומפגין 1 נעצר והועבר לחקירה.

צילום: מחאת החרדים הקיצוניים

שוטרי משטרת ישראל פועלים במקום.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מזל טוב! להנערה 'טל בת יפה' ששוחררה 10 ימים לפני המועד המתוכנן מהכלא הצבאי - מזל טוב! מזל טוב! מזל טוב! ושוחררה רק בגלל הפגנות אלימות שהסעיר בשבועות האחרונים את ירושלים עיה"ק ת"ו בהפגנות אלימות שלא היה מעולם, וזה התחיל אחרי שהקנאים הנחמדים, לוחמי מלחמת ד' צבקות, החליטו על יציאה יומיומית להפגנות וחסימות כבישים בבירה. מזל טוב!

    מזל טוב! להנערה 'טל בת יפה' ששוחררה 10 ימים לפני המועד המתוכנן מהכלא הצבאי – מזל טוב! מזל טוב! מזל טוב! ושוחררה רק בגלל הפגנות אלימות שהסעיר בשבועות האחרונים את ירושלים עיה"ק ת"ו בהפגנות אלימות שלא היה מעולם, וזה התחיל אחרי שהקנאים הנחמדים, לוחמי מלחמת ד' צבקות, החליטו על יציאה יומיומית להפגנות וחסימות כבישים בבירה. מזל טוב!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. ועל פרשת הגיוס.... רבותי בכל הנוגע לחוק הגיוס, ועל השנאה שמתפשטת בנו ואוכלת בנו כל חלקה טובה. האם מישהו חושב שאין באמת סכנת גיוס? דהיינו סכנת שמד וזימה.... האם היהדות הרחדית לא צריכה להילחם על כל נפש מישראל? דהיינו על בנים וגם על בנות... ממתי נהיינו כאלו רופסים? החילונים תמיד בודקים מה הקו האדום אצלנו, ושם הם מציבים את קו המלחמה. כשהם ראו שאצלנו עניין הגיוס הוא בנפשנו, הם לא העזו לחוקק חוקים כאלו. כשהם רואים פשרנות והסכמות, הם מגדילים את התיאבון בהתאם. האשמה תלויה במי שפתח להם את הדלת, והראה להם שניתן לקחת את החלשים. הם לימדו אותם שיש מקום לפשרנות, ועכשיו התור שלהם לקחת את המושכות לידיים ולהחליט מי כן ומי לא. מכם ובכם - איני מעמיד שונאים אלא מכם עצמכם. וכפתגם העולם: מה שאדם יכול לפגוע לעצמו, עשר שונאים אינם יכולים. ועם כל השטוית של >השטייימניסטים< מתי יש זמן להגר"ח שליט"א ללמוד תורה? והגאונים ומנהיגי הדור פסקו *ש"מצוה גדולה לעשות הכל להרעיש עולמות נגד הגזירה הנוראה של גיוס הבנים והבנות בארץ ישראל כמו שכל גדולי הדור הקודם פסקו על זה, "יהרג ואל יעבור" וביקשו למסור בשמם דברים אלו. קחו דקה למחשבה. שניה של חשבון נפש אמיתי, עם עצמכם, לאן התדרדרנו??? לאן? לאן? לאן??? המלחמות הפנימיות הן 'העתק הדבק' מדויק ממה שהיה בזמן החורבן, שכלל ישראל התפלג בתוכו, וככה נגרם החורבן, כמבואר בחז"ל.

    .

    . |
    הגב
  3. אתר של עצניקים

    תפסיקו לנפח כל מה שקשור לגיוס, בסרטון רואים אולי כמה עשרות שמפגינים ועוד הרבה סקרנים, כולם כבר יודעים מה בדיוק הדעות שלכם

    1 |
    הגב