"בגלל שלא שילם לועדת הרבנים": מאות הפגינו בבני ברק נגד חנות הפלאפונים הכשרים

מאות מוחים בבני ברק כנגד חנות סלולר שמוכרת רק מכשירים "מאושרים" "כשרים" "מוגנים". אבל העסקנים רוצים שהחנות 'דידי פון' ברחוב רבי עקיבא 20 בני ברק תקנה דווקא דרכם את המכשירים, כדי שהם יוכלו להרוויח עוד כסף. צפו

'המודיע' ו'המבשר', פרסמו היום (רביעי) מודעה על הפגנה גדולה שתתקיים ברחובה של עיר בני ברק. "להיקהל ולעמוד על נפשם", נכתב בכותרת המודעה, "אלפי ישראל יוצאים לעצרת תפילה ומחאה אדירה ברחובה של עיר בראשות שרי התורה, גדולי ומאורי הדור שליט"א".

בהפגנה צפויים להשתתף האדמו"ר מויז'ניץ, האדמו"ר מטשערנאביל, האדמו"ר מדאראג, האדמו"ר מחנובקא בעלזא והאדמו"ר מנדבורנה.

"הפגנה נגד חנות סלולר שמוכרת רק מכשירים "מאושרים" "כשרים" "מוגנים". אבל העסקנים רוצים שהחנות 'דידי פון' ברחוב רבי עקיבא 20 בני ברק תקנה דווקא דרכם את המכשירים, כדי שהם יוכלו להרוויח עוד כסף", צייץ העיתונאי החרדי יענקי פרבר.

בתחקיר שפורסם באחד מכלי התקשורת החרדים נטען כי ועדת רבנים דרשה פורטקשן ע"ס 10 אלף ד' בתמורה למתן הכשר לחנות הפלאפונים, ומשלא ניתן ההכשר הוחלט לערוך הפגנה המונית לשם הגיעו פחות מ-500 תושבים שכנראה לא מודעים לעוול הגדול שנעשה לבעל חנות הפלאפונים.

איש תקשורת ומנהל קוו הנייעס של ועדת הרבנים איצה זלובסקי סיפר בקבוצת אקטולאיק נייעס פנים חרדי כי בעל החנות מוכר מכשירים לא כשרים שגורמים למכשול: "דיברתי עם הרב מנחם שטיין, שסיפר לי שהוא אישית מטפל בנושרים שהורים נקרעים מצער- בגלל ביקור אחד בחנות כזו בב"ב! כל יום עוד קרבנות! להם זה לא מזיז, לרבנים כן. יוצא להם העיניים לראות התגייסות של אלפים שנשמעים לרבותיהם ומוקיעים את התועבה. אז כותבים "מאות", נגד "אין תעודה…". תוך שמודעים היטב מה מדברים. לאיש מהתוקפים ברשת לא אכפת מהנשמות השרופות וההורים "השכולים".

צילומים: דוד קשת


תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *