בדרך לבחירות רביעיות? גנץ ונתניהו ימסרו הצהרה דרמטית

יועציו של בני גנץ הצליחו להשפיע עליו, והוא צפוי לתת הערב הצהרה דרמטית לתקשורת הקשורה למשא ומתן הפוליטי בינם לבין הליכוד, וזה בהתאם להתפתחויות במשא ומתן הפוליטי בין הליכוד לכחול לבן שנמשך גם בשעה זו

המשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן נפל פעם אחר פעם, בשלל טענות הקשורות לנושא הריבונות או לנושא המשפטי, בו ניסה נתניהו שוב ושוב לקבל לידיו שליטה בועדה לבחירת שופטים.

יו"ר כחול לבן ויו"ר הכנסת, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ יתן היום (ב') הצהרה לתקשורת בשעה 20:30 בשל הפיצוץ בין גנץ לנתניהו. גם נתניהו יישא נאום בשעה 20:00.

המשא ומתן בין הצדדים היה קרוב לחתימה לפני מספר ימים, אך מאז הצדדים מרבים להוציא הודעות לתקשורת על ניסיונות לחתום, כשבפועל הנתק והקרע מתעצמים שוב ושוב.

בסביבתו של יו"ר כחול לבן בני גנץ מאסו בסחבת ופעם אחר פעם עודדו אותו לחזור לחקיקה נגד נתניהו, בתקווה שזה מה שיעודד את ראש הממשלה ללכת לאחדות במיידי, אך גנץ העדיף לא למתוח את החבל עד כדי כך.

היום כנראה יועציו של בני גנץ הצליחו להשפיע עליו, והוא צפוי לתת הערב הצהרה דרמטית לתקשורת הקשורה למשא ומתן הפוליטי בינם לבין הליכוד, וזה בהתאם להתפתחויות במשא ומתן הפוליטי בין הליכוד לכחול לבן שנמשך גם בשעה זו.

בתוך כך, על מנת למנוע אי נעימות ולהוביל לאחדות, יועז הנדל וצבי האוזר העבירו לנתניהו מסר "אנחנו ערבים לך שאם לא תהיה הסכמה בענייני מערכת המשפט אנחנו נתמוך בדעתך", דבר שאולי עשוי לזרז את הצדדים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *