בדרך למשרד המשפטים? אתי כרייף התפקדה לליכוד

השופטת בדימוס אתי כרייף שעוררה סערה לאחר שנחשפה בקלונה, התפקדה היום (חמישי) לליכוד

השופטת בדימוס אתי כרייף שעוררה סערה לאחר שנחשפה בקלונה, התפקדה היום (חמישי) לליכוד. "רק מהליכוד אני אצליח לשנות ולהשפיע ולכן הסכמתי להתפקד. אני נחושה לשנות ולהשפיע", היא אמרה בשיחה עם N12.

כתבנו ציון נאנוס שאל את כרייף: 'מי שלא רצה אותה כשופטת יקבל אותה אולי כשרת המשפטים?' – כרייף צחקה השיבה: "לך תדע. לא מופרך".

"כתבתי הרצאה על הסיפור שלי שנקראת 'האמת מתחת לגלימה'", סיפרה כרייף. לדבריה, ההרצאה תצא אל הפועל בקרוב, כדי "לחזק אנשים, בעיקר נשים, שנפלו מאיגרא רמה לבירא עמיקתה".

כרייף סיפרה כי "יש תגובות שמחממות את הלב ומחזקות. יש גם אחרות, משוללות רסן, אכזריות ומרירות. צר לי שאני צריכה לחשוף שוב את עצמי ואת אהוביי לחוויות כאלה, אבל זה כנראה חלק מהעניין. ויש גם למידה ולקיחת אחריות על טעויות".

כרייף סיפרה שהיא רצתה להמשיך בתפקיד שיפוט בתור שופטת בדימוס – וסורבה: "הצעתי שאם לא רוצים אותי שופטת, שיתנו לי להיות שופטת בדימוס בכל מיני ועדות. אני אוהבת את השליחות הציבורית".

כרייף אמרה עוד כי "לא הייתי צריכה למחוק מסרונים בחדר החקירות". אבל טענה עוד כי "המסרונים עם כחלון נכתבו בשנת 2018, שנתיים אחרי המינוי, והמסרונים משנת 2016 לא נמחקו. המסרונים הללו לא יכולים להיות ראיה, ויש חוות דעת של שני שופטים בעניין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *