רעידת אדמה? יתד סירב לפרסם מכתב של הגר"ח על חזרה לשגרה

מרן הרב קנייבסקי חתם אמש על מכתב הקורא לפתוח את תלמודי התורה והישיבות תוך שמירת אמצעי זהירות: ״חוב קדוש שכל מוסדות התורה ייפתחו מיד״. אלא שהביטאון הליטאי יתד נאמן סירב לפרסם את המכתב בהוראה ישירה של הרב אדלשטיין

מרן הרב קנייבסקי חתם אמש על מכתב הקורא לפתוח את תלמודי התורה והישיבות תוך שמירת אמצעי זהירות: ״חוב קדוש שכל מוסדות התורה ייפתחו מיד״. אלא שהביטאון הליטאי יתד נאמן סירב לפרסם את המכתב בהוראה ישירה של הרב אדלשטיין, כך פרסם יאיר שרקי בערוץ 2.

על פי שרקי מדובר ‏בהתרחשות דרמטית לא רק במונחי המאבק בקורונה אלא רעידת אדמה במאבק ההנהגה בעולם החרדי. "כשהרב שטיינמן נפטר רבים ראו ברב אדלשטיין יורש טבעי, ואחרים דיברו על הנהגה זוגית של הרב אדלשטיין כראש ישיבה ״קלאסי״ ליטאי רציונלי לצד הגב קנייבסקי עם ההילה המיסטית והערצה בכל בקבוצות במגזר.", מנתח שרקי

השבוע פורסם מכתבו של הגר"ג אדלשטיין בכל שלושת היומנים החרדים שקרא לציבור שלא ללכת למנינים ולמקואוות, בכך נטל ר' גרשון את שרביט ההנהגה. מבית הגר"ח נמסר שלא היו דברים מעולם.

העיתונאי שלמה קוק הגיב בטוויטר על הדיווח: "קצת פרופורציות: הרבנים עצמם חיים בשלום ומעריכים מאד זה את זה. מאבקי חצרות ונכדים היו לא פעם. געגועים לעידן ר׳ שלמה זלמן אויערבאך שאמר: אצלי בחצר מסתובבים רק חתולים."

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא היה ולא נברא

    הוא לא כותב כלום, תפסיקו לבלבל את המוח,הכל זה יענקי ושוקי הנוכלים, אין תיעוד אחד שהוא אומר או כותב יוצר משתי מילים ברצף, די עם השקרים וגנבת הדעת, האם אי מי יכול להמציא תיעוד של מכתב אחד או אמירה אחת שהוא אומר בפיו וכותבים את מה שהוא אומר, זה הכל שוקי הנוכל והנכדים שבוזזים כבר שנים אברכים מסכנים ותמימים, די די די !!! תעצרו את העוול המשווע.

    בני ברקי |
    הגב
  2. אין לך חילול שם שמים גדולה מזה

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב