בהליכוד הציעו לחרדים: משרד החינוך תמורת ויתורים בנושא הגיוס

פרסום ראשון: בהליכוד הציעו תפקיד שר החינוך לש"ס וסגנות ראש הממשלה ל'יהדות התורה', תמורת שקט וויתורים בנושאי הדת כמו גיוס ושבת. ומה הגיבו במפלגות החרדיות?

כל מי שעוסק במשא ומתן הקואליציוני יודע שהבעיה הקשה שקיימת בניהולו היא ענייני הדת והמדינה. וברגע שהעניין הזה ייסגר, הממשלה יכולה עקרונית להיות מורכבת תוך 24 שעות בלבד

כעת, בכירים ב'ליכוד' טוענים שכמעט ואין אף בעיה בכל הקשור לתפקידים השונים סביב שולחן הממשלה. "כל אחד יודע את מקומו, כל אחד יודע מה מגיע לו, החלוקה היא עניין של שעות בלבד. אבל ענייני הדת מסבכים את הכל", טוענים ב'הליכוד'.

ל'אקטואליק' נודע כי בליכוד עובדים שעות נוספות על מנת "לשמן" את המפלגות החרדיות בג'ובים שונים, זאת במטרה להשיג מהם ויתורים בענייני הגיור, הגיוס, השבת ועוד – אך בינתיים ללא הצלחה.

בכיר בליכוד סיפר הבוקר בשיחה עם אקטואליק כי "לאחרונה הציעו בליכוד לש"ס את תפקיד שר החינוך, בתוספת למשרד הפנים, זאת בכדי שבש"ס יוותרו על משרד הדתות לטובת איחוד מפלגות הימין, דבר שנשלל על ידם במיידי".

הבכיר הוסיף ואמר בשיחה עם 'אקטואליק' כי "בליכוד רוצים להחזיר את התואר סגן ראש הממשלה לאחד מראשי המפלגות החרדיות, הכל על מנת להשיג מהם שקט בענייני הדת, עד עתה ללא הצלחה".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. האם שס תקבל שר חינוך בגלל הקשרים הטובים בין משפחת נתניהו למשפחת דרעי? כפי

    שצולם ופורסם?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. וסביר שהחרדים ישמחו בגובים. שס ודאי ודגל גם אולי באגודת ישראל יעשו

    פרצופים אבל הגובים מעל הכלללללללללל

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב