בהלת הקורונה: הצעד הדרמטי הבא של משרד הבריאות

בעקובת הודעת משרד הבריאות על כך שילד ששהה בשער 8 באצטדיון בלומפילד בתל אביב היה נגוע בנגיף, אלפי אזרחים ישראלים התקשרו בשעות האחרונות למוקד מד"א שקרס מעומס של פניות. במשרד הבריאות בוחנים אפשרויות לצמצום התפשטות הנגיף. בין היתר, צמצום פעילות בתח"צ וסגירת מוסדות חינוך

בעקובת הודעת משרד הבריאות על כך שילד ששהה בשער 8 באצטדיון בלומפילד בתל אביב נדבק בנגיף, אלפי אזרחים ישראלים התקשרו בשעות האחרונות למוקד מד"א שקרס מעומס של פניות. "‫עומס נוצר במוקד 101 של מד"א, בשל פניות אזרחים שמתקשרים לברר פרטים כלליים בנושא הקורונה.", מסר דובר מגן דוד. יש לציין כי משרד הבריאות הורה לאלפי אוהדי מכבי תל אביב ששהו בשער 8 להיכנס לבידוד.

במגן דוד אדום  מדגישים חשוב שתעניקו תשומת לב מיוחדת לנושא, ותעבירו את המסר הבא בתקשורת:

רק במקרים בהם מופיעים סימטומים של חום, שיעול או קשיי נשימה, יש להתקשר למוקד 101 של מד"א‬.

להנחיות נוספות, לרבות בדבר אופן בידוד ביתי, יש להיכנס לאתר משרד הבריאות או *לחייג למוקד משרד הבריאות בטלפון 5400*, או למוקדי קופות החולים.

במקביל, במשרד הבריאות בוחנים אפשרויות לצמצום התפשטות הנגיף. בין היתר, צמצום פעילות בתח"צ וסגירת מוסדות חינוך. בבתי חולים בארץ נערכים לפתיחת מחלקות בידוד נוספות.

בנוסף, במשרד הבריאות יבקש את אישורו של ראש הממשלה לאסור התכנסויות של מעל 2,500 איש .

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שומו שמים ! חייבים לקרוע שערי שמים, ולפקוד כל קברי הצדיקים בארץ ובעולם על "חילול שבת" במדינת הציונים, בהסכמת החכי"ם החרדים, ומניגיהם ורבניהם ואדמוריהם וכו' רח"ל.

    שומו שמים ! חייבים לקרוע שערי שמים, ולפקוד כל קברי הצדיקים בארץ ובעולם על "חילול שבת" במדינת הציונים, בהסכמת החכי"ם החרדים, ומניגיהם ורבניהם ואדמוריהם וכו' רח"ל.

    שומו שמים ! חייבים לקרוע שערי שמים, ולפקוד כל קברי הצדיקים בארץ |
    הגב