בוגי יעלון על סערת הסרטון: "משהו פה התפקשש"

חבר הכנסת בוגי יעליון מכחול לבן אמר ברשת ב': "זאת הגזמה שהיה פה מוטיב אנטישמי". הוא תקף את נתניהו: "הפך להיות נטל על הליכוד"

מספר שלוש במפלגת כחול לבן, ח"כ משה בוגי יעלון, התייחס הבוקר (שלישי) לסערה סביב הסרטון של מפלגתו נגד חברי הכנסת החרדים, ואמר כי הם לומדים מהבעיות שבו. בריאיון לתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב הסביר יעלון: "עצם העובדה שאנחנו עוסקים בזה, זה מצביע על כך שמשהו התפקשש".

"אנחנו לא נאמנים לאיש אלא לדרך. בקמפיין יכולים להיות סרטונים יותר או פחות מוצלחים. המטרה המשותפת של ארבעתנו היא לשלב את החרדים", הוסיף יעלון בריאיון לאריה גולן. "אני לא בעד שיח של שנאה. הסרט הזה היה גם על נתניהו שהוא נסחט. זאת הגזמה שהיה פה מוטיב אנטישמי. אבל כבר אמרתי שהוא לא מקובל עליי".

יעלון תקף בדבריו את נתניהו ואמר כי "אף אחד לא מאתגר אותו חוץ מאיתנו. מי שרוצה פה שינוי חייב להבין שעל זה הבחירות. כשנגיע לזה, אמרנו שאנחנו רוצים להיות ממשלת אחדות בראשותנו. למה הוא רוצה להישאר ראש ממשלה? היחידי שבעצם חסין מהתפטרות עם כתב אישום זה ראש ממשלה. גם בליכוד מבינים שהוא נטל אף אחד לא מעז להרים את הראש נגדו בגלל שלטון האימה".

למרות הסערה, בישראל ביתנו מתכוונים לעלות בקמפיין חדש שיגביר את המתח בינם לחרדים. הקמפיין יעסוק במצבה של מערכת הבריאות, ויבקר באופן חריף את סגן שר הבריאות הנוכחי יעקב ליצמן מיהדות התורה. מה שצפוי לגרום לעימות ולחילופי האשמות נוספים מול יהדות התורה, אבל הפעם מכיוון אחר.

בתוך, כך יושב ראש ועדת הבחירות השופט חנן מלצר, הורה ללפיד להשיב לעתירת ש"ס בנוגע לסרטון. גורם במפלגה, המקורב לגנץ וליעלון, העריך כי השותפות בין גנץ ללפיד תתפרק מיד אחרי הבחירות. גנץ דיבר עם לפיד, לפני שהגיב על הסרטון, וביקש ממנו שימתן את התוקפנות כלפי חרדים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *