בוועדה למען השבת זועמים על הנהלת 'פינציה'

בכירים בוועדה למען השבת: אין חרם על 'פניציה' אנחנו רק מבקשים לכבד את הערכים שלנו

בוועדה למען השבת יוצאים למתקפה חריפה נגד הנהלת 'פינציה' בעקבות הפרסומים הערב בחדשות 12, לפיהן כביכול החרדים יזמו חרם נגד המפעל בשל העובדה שהוא פועל בשבת: "אין חרם ולא חצי חרם. אנחנו מבקשים רק שישמרו על הערכים שלנו. ישבנו בעבר מספר פעמים עם ההנהלה והסברנו להם שאנחנו תומכים בהם, רק מבקשים מהם שיבואו לקראת הלקוחות שהם המגזר החרדי", אמרו בכירים בוועדה.

הבכירים הוסיפו: "אנחנו מתנגדים לרכישה של בקבוקים מחו"ל, ונעשה הכול להגן על המפעל. אנחנו לא דורשים שום בקשות מיוחדות, רק שלא יפגעו בשבת הקדושה. חברי הכנסת החרדים היו הראשונים לעזור למפעל ועכשיו ההנהלה נותנת לנו סטירה וממשיכה להפעיל את המפעל בשבת, וזועקת את זעקת הקוזק הנגזל, כביכול המגזר החרדי מוביל לפיטורי עובדים. בשעה שההפך הוא הנכון וההנהלה בהתנהלותה העקשנית נושאת על גבה באחריות למשבר שנוצר". לדבריהם ניתן בישיבה אחת לפתור את המשבר ולהביא לכך שהציבור החרדי יעדיף את הבקבוקים שמיוצרים במפעל בארץ שמעסיק מאות עובדים מישראל, על פני רכישת תוצרת חו"ל.

גורם בוועדה הציע להנהלת המפעל לשכור את שירותיו של מנהל שיווק חדש, שאולי ישכיל להבין את הצרכים האמתיים של הלקוחות: "אולי מנהל שיווק חדש ידע טוב יותר לחוש את הצרכים של השוק", אמר.

הערב פרסם כתב הדרום של חברת החדשות, תמיר סטיינמן, כי גורם בכיר במפעל 'פניציה' מאיים כי בעקבות הסירוב של הציבור החרדי לרכוש את תוצרת המפעל שעובד בשבת, המפעל מצוי בסכנת סגירה: "אם הממשלה לא תתערב – 240 עובדים יילכו הביתה".

גורם בכיר במפעל אומר הערב בשיחה עם החדשות: "החרם גורם לנו להפסדים כבדים. המפעל כבר נמצא בסכנת סגירה מידית. אם הממשלה לא תתערב – 240 עובדים ילכו הביתה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *