בוחרי 'העבודה' יבחרו היום יו"ר: שפיר, פרץ או שמולי

היום בשעה 10:00 יפתחו ברחבי הארץ הקלפיות לבחירת יו"ר מפלגת העבודה. פרץ, שמולי ושפיר יתמודדו על התפקיד כפוי הטובה, שעד היום הזיז שוב ושוב את אלו שנבחרו אליו

היום ישתתפו כ-65 אלף מתפקדי מפלגת העבודה בבחירות להנהגת המפלגה ויבחרו בין שלושה הטוענים לכתר ההנהגה: ח"כ עמיר פרץ, ח"כ איציק שמולי וח"כ סתיו שפיר.

הסקרים מלמדים על יתרון לחבר הכנסת עמיר פרץ המקווה לקבל כבר היום רוב של 40 אחוזים מהקולות. אם לא יקבל את הרוב הזה יתקיים סיבוב שני בו יתמודדו שני המובילים בסיבוב הראשון.

לקראת הבחירות במפלגה טען חבר הכנסת פרץ כי בכוחו להביא למפלגה קולות מכיוון המרכז ימינה, ובכך להגדיל את כוחו של גוש השמאל. חברת הכנסת שפיר הדגישה את ההיתכנות שהיא רואה למהלך של חבירה טכנית עם מרצ.

יש להזכיר כי ברקע הבחירות ניצבת התמודדותה של מפלגתו החדשה של אהוד ברק הנחשבת כמתמודדת על אותו פלח מצביעים. במערכת הפוליטית מגדירים את הבחירות במפלגת העבודה ככאלה שיקבעו מי יהיה מספר שתיים של אהוד ברק בחבירה בין שתי המפלגות. זאת מאחר והסיכוי שברק יסכים להתמקם במקום השני אחרי אחד משלושת המועמדים הוא קלוש עד בלתי קיים.

הבוקר פורסם בכאן רשת ב' כי במטרה לגרום לה להסיר את מועמדותה, שמולי הציע לשפיר להוביל את כל המהלך של החיבורים, ביום שאחרי הפריימריז, עם אהוד ברק, מרצ וגורמים נוספים.

עוד הוצע לשפיר להוביל את כל מהלך השיקום הפנימי של מפלגת העבודה לאחר ההתרסקות בבחירות האחרונות, ושמולי התחייב שכל החלטה שתאושר במוסדות המפלגה תיעשה רק בהסכמה מלאה עם שפיר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *