בזכות עצתה של הרבנית קולדצקי: בן בכור לאחר 7 שנות ציפייה

הרבנית קולדצקי, בתו של הגאון רבי חיים קנייבסקי, העניקה עצה לאישה שחיכתה 7 שנים לילדים. השבוע – נולד הילד

הרב שלמה קולדצקי, בנה של הרבנית קולדצקי, מספר לגיליון 'דרישה וחקירה' את הסיפור הנפלא הבא:

הטלפון של הרבנית קולדצקי, בתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, צלצל. על הקו היתה אישה שאמרה לרבנית את הדברים הבאים: "שכן המתגורר בדירה מעלי החליף את כל האינסטלציה בדירתו, ובאחד המקומות הוא לא סגר כראוי, ויש לי נזילה קלה במרפסת. פניתי לשכנה שרצתה לעזור, אך בעלה אינו מוכן לשמוע ואין על מה לדבר. החלטתי שאני לוקחת עורך דין ותובעת אותו למשפט, כי השכן אינו מוכן לבוא כלל לדין תורה", עוד הוסיפה האישה שאין לה ילדים כבר 7 שנים והיא רוצה ברכה לזכות בזרע של קיימא.

הרבנית קולדצקי השיבה לה כך: "הרב שטיינמן זצ"ל תמיד לימד אותנו שמוויתור לא מפסידים. אפילו שאת צודקת ב-100% אחוז, אבל כיוון שזה במרפסת ולא כ"כ מפריע, תנסי ללכת יפה, ואם לא יסכימו תגידי שאת משלמת את הכל כולל שכר טירחה, ומסתבר שזה יעלה לך פחות מאשר לשלם לעורך דין, וכל מה שמסתעף מכך. זכות הוויתור תעזור שיהיה לך זרע של קיימא".

האישה קיבלה את דבריה של הרבנית. למחרת עלתה לבית השכנים, ביקשה סליחה (!) על עוגמת הנפש, וביקשה את רשותם להביא איש מקצוע. "אני אשלם הכל, אל תדאגו", אמרה. השכן שמע את דבריה, והגיב שהוא יטפל בעניין. הוא הזמין אינסטלטור שתיקן את הנזילה באופן מיידי.

בשבוע שעבר קיבלה הרבנית קולדצקי שיחת טלפון מרגשת במיוחד, מאותה אישה: "ילדתי בן", סיפרה בקול חנוק. "אכן, מוויתור לא מפסידים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *