בחמאס מברכים: "הפיגוע הוא מסר של הרתעה עבור המתנחלים והחיילים"

דובר חמאס, עבד אללטיף אל-קאנוע, מגיב לפיגוע וכותב בחשבונו בטוויטר "היום בחדרה ולפני מספר ימים בבאר שבע ומחר בכל רחבי היישות שלכם". עוד כתב, בהתייחסו לישראל, כי "אין לכם חוקיות ולא ביטחון"

דובר הג'יהאד האסלאמי, דאוד שיהאב, אומר כי חזרתם של הפיגועים לעומק ישראל הוא "דבר הכרחי ליצירת ההרתעה". עוד אמר שיהאב לערוץ אל-מיאדין המקורב לחיזבאללה כי הפיגוע בחדרה הוא "תגובה של העם הפלסטיני ומשחררי האומה על פגישת הרוע שמשתתפים בה שרי החוץ של מדינות ערב". עוד אמר כי הפיגוע הוא מסר של הרתעה עבור המתנחלים והחיילים, לדברו.

ראש הממשלה לשעבר נתניהו: "פיגוע טרור קשה מאוד הערב בחדרה. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לשלום הפצועים. הטרור מרים את ראשו — ורק יד קשה ותקיפה תחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל"..

דובר חמאס, עבד אללטיף אל-קאנוע, מגיב לפיגוע וכותב בחשבונו בטוויטר "היום בחדרה ולפני מספר ימים בבאר שבע ומחר בכל רחבי היישות שלכם". עוד כתב, בהתייחסו לישראל, כי "אין לכם חוקיות ולא ביטחון".

יו״ר ועדת הכספים, ח״כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) מסר: "חייבים לערוף לטרור את הראש! הטרור האיסלמיסטי מרים את ראש כדי לזרוע פחד ברחובות ישראל. אין לי ספק שגורמי הביטחון יחתרו למגע אל מעוזות המחבלים.
אנחנו חייבים להגיב במלוא בעוצמה. אני שולח את תנחומיי למשפחות הנרצחים ומתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואת הפצועים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *