בחמאס מגיבים: "האינתיפדה נמשכת"

הלוויתו של חייל צה"ל, רב-טוראי דביר (יהודה) שורק ז"ל מהיישוב עפרה, שנפל היום (ה'), תערך הערב (ה'), בשעה 20:00 בבית העלמין האזרחי בעפרה. דובר חמאס קאסם טען כי הפיגוע יצא לפועל כחלק "מהמאבק הטבעי של העם הפלסטיני נגד הכיבוש הישראלי ונגד המתנחלים".

דובר צה"ל מוסר כי לוויתו של חייל צה"ל, רב-טוראי דביר (יהודה) שורק ז"ל מהיישוב עפרה, שנפל היום (ה'), תערך הערב (ה'), ז' באב התשע"ט, 8 באוגוסט 2019 בשעה 20:00 בבית העלמין האזרחי בעפרה.

דובר צה"ל מעביר את בקשת המשפחה להימנע מסיקור תקשורתי של הלוויה.

 דובר החמאס, התייחס היום (חמישי) לפיגוע הדקירה בו נרצח החייל דביר שורק ז"ל ואמר כי. "הפיגוע מוכיח כי האינתיפאדה של בני העם הפלסטיני בגדה המערבית נמשכת", אמר. "המאבק לא יפסיק עד שנסלק את הכיבוש".

דובר חמאס  קאסם טען כי הפיגוע יצא לפועל כחלק "מהמאבק הטבעי של העם הפלסטיני נגד הכיבוש הישראלי ונגד המתנחלים". עוד הוסיף כי "הפעולה היא התגובה הטובה ביותר לכל הדיבורים על ניסיונות סיפוח הגדה המערבית".

בנימין הרלינג, בן דודו של דביר, אמר: "הכרתי את דביר מאז שנולדתי. הייתי בא אליו ולאחים שלו וקינאתי בו שהוא לא תמיד במרכז המעגל, אבל תמיד היו לו חברים קרובים. הוא היה ילד שקט ואף פעם לא רב. הוא היה המרכז של הבית ודאג לאחים שלו. הוא היה בחור עמוק, והלימוד בישיבה עשה לו טוב. קשה למצוא אנשים כמוהו".

 

טל נוימן, בת דודתו של דביר, אמרה: "בתור בת דודה גדולה הוא היה בשבילי ילד עם עיניים יפות וגדולות שהיה בו תום. הוא היה מעבר לתככים שאנחנו פוגשים. יש משהו מיוחד בזה שהוא נרצח בחודש שבו הוא נולד. אותם אנשים עם נפש של משוררים הולכים מאיתנו מוקדם".

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אשמים אנחנו שאנחנו לא מספיק עומדים על זה, לפרסם בכל ארץ ישראל.

    הנה דברי קדשו של מרן גאב"ד חוג חת"ס הגרי"מ אלטמן שליט"א בזעקה ואזהרה נוראה אמש במחאה האדירה כנגד גזירת גיוס בנות מול ביתו של אחד מראשי אכ"א:

    "אשמים אנחנו שנתנו בהם אימון מסוים, אסור לשום בת ישראל להכנס לראיון דת! אסור לתת בהם שום אימון! ואם יש איום על בת שיחיילו אותה, צריכים ללכת לעסקנים שיפעלו בכל הדרכים שיש להציל אותה, אבל לא להכנס לראיון דת",

    "השלטונות צריכים לדעת שאצלינו זה מנוי וגמור שלא דורכים בלשכת הגיוס לראיון דת, אנחנו לא מאמינים בכם ולא נותנים בכם טיפת אימון, אנחנו יודעים שאתם רוצים דבר אחד להפריד אותנו מהתורה ומהקב"ה, וזה המטרה שלכם".

    'קו ההגנה' מגיש את ההקלטה ותמלול מלא של הזעקה: אבל אשמים אנחנו שאנחנו לא מספיק עומדים על זה, לפרסם בכל ארץ ישראל שאסור להתייצב בלשכת הגיוס לראיון דת, אנחנו שצריכים להתאסף פה, אשמים אנחנו שנתנו בהם אימון מסוים! אסור לתת בהם שום אימון! למה אנחנו נתנו בהם אימון? אסור לשום בת ישראל להכנס לראיון דת! ואם יש איום על בת שיחיילו אותה צריכים ללכת לעסקנים שיפעלו בכל הדרכים שיש להציל אותה, אבל לא להכנס לראיון דת, אסור לתת בהם אימון!

    אם אנחנו נותנים בהם אימון אח"כ אנחנו צריכים לבוא לכאן לבכות, לשום בת ישראל שבעולם אסור להכנס לראיון דת, צריך לדעת שגיוס בנות אסור בתכלית האיסור, זה 'יהרג ואל יעבור' בדינא ולא במידת חסידות, אלא בדין גמור, השלטונות צריכים לדעת שאצלינו זה מנוי וגמור שלא דורכים בלשכת הגיוס לראיון דת, אנחנו לא מאמינים בכם ולא נותנים בכם טיפת אימון, אנחנו יודעים שאתם רוצים דבר אחד להפריד אותנו מהתורה ומהקב"ה, זה המטרה שלכם, אנחנו לא מאמינים לחיוכים שלכם ולא להחלקות הלשון שלכם, שום בת ישראל לא תיכנס לראיון דת, ולא יהיה שום סמינר ששולח בנות לראיון דת, אפילו שהם בטוחים שלהם זה לא יזיק, אבל זה גדר גדול ועצום שלא לדרוך במפתן לשכות הגיוס, ששום בת ישראל לא תיכנס לראיון דת, לא לתת בהם שום אימון.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב