מַתִּיר אֲסוּרִים: בני הזוג אוקנין בדרך הביתה

הישראלים שהיו עצורים בטורקיה, שוחררו ממעצר ונחתו הבוקר בישראל. הנשיא הרצוג הודה לנשיא טורקיה על שיתוף הפעולה.

בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין נחתו בישראל לאחר שלשכות רה"מ ושר החוץ הודיעו הלילה (אור ליום חמישי) על שחרורם ממעצר לאחר מאמצים משותפים מול טורקיה.

שר החוץ, יאיר לפיד וראש הממשלה, נפתלי בנט פרסמו הודעה משותפת: לאחר מאמצים משותפים מול תורכיה, בני הזוג מורדי ונטלי אוקנין שוחררו ממעצר והם עושים את דרכם הביתה ברגעים אלה. אנחנו מודים לנשיא תורכיה ולממשלתו על שיתוף פעולה ומקבלים בברכה את הזוג אוקנין.

אנו מבקשים להביע את הערכתנו הרבה למשפחת אוקנין על עמידה איתנה במצב המורכב ועל שיתוף פעולה פתוח וחם עם משרד החוץ. תודה מיוחדת לנשיא המדינה הרצוג על פעילותו למען השבתם הביתה.

בתה של נטלי, שירז, הגיבה על ההחלטה לשחרר את אמה ואת בן זוגה: "אנחנו בשיא ההתרגשות שלנו. אנחנו בלי מילים כאן, אנחנו בעננים, אני רק רוצה להודות למדינה המופלאה שלנו שעשתה את הכל והייתה איתנו כל הזמן. תודה לטורקים ששחררו אותם. תודה לכל מי שעמד והיה לידנו, אנחנו בלי מילים כל כך מתרגשים ומחכים להם פה".

נטלי ומורדי ממרפסת ביתם אמרו. "תודה לנשיא המדינה, תודה לכל עם ישראל. תודה לכל מי שעזר ותמך. תודה לראש העיר חיים ביבס ולעיריית מודיעין. למשפחת אגד, תודה לניר יסלוביץ'".

נשיא המדינה יצחק הרצוג צייץ. "נטלי ומורדי – כמה טוב שבאתם הביתה. מחבק אתכם ואת משפחתכם בחום. מברך את ראש הממשלה ושר החוץ וכל העוסקים במלאכת פדיון האסורים להשבתם של הזוג אוקנין הביתה. אני מודה לנשיא טורקיה ולממשלתו על שיתוף הפעולה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *