בחסות אשתו של שלדון: 150 אופנועים ל'איחוד הצלה'

היום (שלישי) התקיים בכיכר ספרא בירושלים טקס החנוכה של יחידת האופנולנסים ע"ש "ד"ר מרים ושלדון ג. אדלסון" באיחוד הצלה.

היום (שלישי) התקיים בכיכר ספרא בירושלים טקס החנוכה של יחידת האופנולנסים ע"ש "ד"ר מרים ושלדון ג. אדלסון" באיחוד הצלה. יחידת האופנועים החדשה מונה 150 אופנועי אמבולנס חדשים שנכנסו לפעילות באיחוד הצלה כבר בסיום האירוע. האירוע התקיים במעמד הד"ר מרים אדלסון שהשיקה את 150 אופנועי האמבולנס החדשים, ראש העיר ירושלים משה ליאון והנהלת איחוד הצלה. האופנועים החדשים הוצבו לקראת הטקס בכיכר רחבת עיריית ירושלים בצורת מנורת שבעת הקנים. עם סיום הטקס יצאו 150 האופנועים לרכיבה בשיירה סמוך לחומות העיר העתיקה במיצג לכבוד תושבי הבירה.

נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר, אמר כי "האירוע התקיים לכבודם של מגיני ישראל ד"ר מרים ושלדון אדלסון. יחידת אופנועי האמבולנס החדשה שמונה 150 אופנועים שישמשו את אנשי רפואה שלנו בכל הארץ – לרבות בגליל ובנגב וביהודה ושומרון – תחזק את מערך הצלת החיים בישראל. כך נוכל לתת מענה מהיר לחולים ופצועים כבר בדקות הראשונות עוד לפני הגעת אמבולנס למקום ולהציל חיים".

ד"ר מרים אדלסון אמרה "אני מבינה את הקסם של הרכיבה על אופנוע. ברור שעבורכם ובעבור כולנו הוא לא רק נחוץ אלא הכרחי. בידיים שלכם הרכבים הדו-גלגליים האלה יעבדו לטובת הכלל, למען הטוב האולטימטיבי והמצווה הגדולה ביותר, הצלת חיים". עוד הוסיפה ד"ר אדלסון: 'כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו'. עם המשפט הפשוט הזה חכמינו מימי קדם סיכמו את היהדות מכל הזמנים. זוהי תובנה ששותפות לה הדתות הגדולות האחרות שגם להם יש נציגים בקרב חברי ומתנדבי איחוד הצלה."

עוד אמרה: "כשאמרו לנו שהצלת נפש זה הצלת עולם ומלואו כבר למעשה ציוו חכמינו שכאשר אדם מצוי בסכנת חיים עלינו לפעול כאילו העולם מצוי בסכנה. חובה עלינו לפעול מהר. זוהי הברכה שלי אליכם".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אנחנו עומדים כאן היום בכיכר העיר ירושלים על מנת להודות ולהוקיר את תרומתה הכבירה של משפחת אדלסון למדינת ישראל ולירושלים, והיום במיוחד, לארגון איחוד הצלה. משפחת אדלסון היא בין המשפחות האידואלוגיות והפטריוטיות שיש לעם היהודי בתקופה האחרונה ועל כך אנו אומרים לכם, וביחוד לך מרים היקרה ; תודה רבה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *