בטקס לזכר מרן: נתניהו וגנץ קראו לאחדות

סביב שולחן אחד התכנסו בכירי הפוליטיקאים הישראלים לטקס לציון שש שנים לפטירת מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל במשכן הכנסת. בנאומו קראי יו"ר כחול לבן גנץ לאחדות – ״אם יש דרך אחת שכולם יכולים לכבד את זכרו של הרב עובדיה היא דרך האחדות.", אמר גנץ, דברים ברוח דומה נשא ראש הממשלה

סביב שולחן אחד התכנסו בכירי הפוליטיקאים הישראלים לטקס לציון שש שנים לפטירת מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל במשכן הכנסת. בנאומו קרא יו"ר כחול לבן גנץ לאחדות – ״אם יש דרך אחת שכולם יכולים לכבד את זכרו של הרב עובדיה היא דרך האחדות.", אמר גנץ, דברים ברוח דומה נשא ראש הממשלה. דרעי וגנץ נראו מתחששים במשך דקות ארוכות עד להגעת ראש הממשלה. נתניהו אמר לגנץ בעת שבנט קרא לממשלת אחדות "בני, שמעת?".

ח"כ ‏בנט קרא אף הוא לממשלת אחדות באירוע לזכרו של הרב עובדיה יוסף: "בחדר הזה נמצאים רה"מ ויו"ר כחול לבן. בשם כל הבית הזה אני מפציר, יש להתעלות מעל ענייני היום יום ולהקים ממשלת אחדות בישראל"

גם ‏דרעי קרא באירוע הזכרון בכנסת לאחדות: "הרב עובדיה התחנן שתהיה ממשלה רחבה. אני משנה ומבקש זאת מראש הממשלה ומגנץ תבדלו לחיים טובים".

לאחר מכן הוזמן לדבר ראש הממשלה נתניהו, שאף הוא דיבר בשבח האחדות: "מה טוב ונעים שבת אחים ואחיות גם יחד במפגש הלא פוליטי הזה. האחדות זו משאלה של רבים בעם".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *