"ביבי דרעי ליצמן התחלתם עם רבינו סיימתם!" בברסלב שמחים לאיד

כזכור, לפני ראש השנה ביבי הפעיל לחץ כבד על אוקראינה שיסגרו את הגבולות, ואחרי שראה שהציבור יודע כי ידו במעל הוא הכחיש כל קשר, אך בשיחה של נשיא אוקראינה עם רבנים, הבהיר להם הנשיא כי ביבי בעצמו ביקש ממנו שיסגור את הדרך עבור החסידים

ראש השנה תשפ"א נחרט עמוק בכל חסיד ברסלב, האטימה המוחלטת של גבולות אוקראינה עבור חסידי ברסלב שרצו לקיים את מצוות רבם ולהגיע אליו בראש השנה, בצורה כ"כ מבישה, אלפי חסידי ברסלב שנזרקו כחודש ימים במדינות שונות ברחבי העולם, ובגבולות כאחרוני ההומלסים.. זה נחרט עמוק בלב..

יש דין ויש דיין! כל מי שהיה לו יד בסגירה, לא יצא נקי..

כחודש אחרי ראש השנה, נערכו בחירות לראשות עיריית אומן, בהן הובס ראש העיר שכיהן עד אז. ראש העיר כזכור הפעיל לחצים כבדים על הממשל שיסגרו את הגבולות, ואף ישן מספר ימים ברחוב מחוץ לבניין הפרלמנט בקייב כמחאה.

זמן לא רב לאחר מכן, סיים גם רוני גמזו את תפקידו כפרויקטור הקורונה. כזכור, גם הוא פעל רבות לסגור את הדרך, ואף שלח בעצמו מכתב אנטישמי לנשיא אוקראינה שיסגור את הגבולות מפני החרדים 'שעלולים להפיץ את המחלה בקרב אזרחי אוקראינה' כפי שפרסמנו ב'ברסלב live',
המכתב עורר אנטישמיות רבה באוקראינה, ומספר יהודים אף הותקפו בעקבות זאת.

וכעת, גם ראש ממשלת ישראל, ביבי נתניהו סיים את תפקידו, כך גם אריה דרעי שכיהן בתפקיד 'שר הפנים' שאמון בין היתר גם על נושאים אלו.. כזכור, לפני ראש השנה ביבי הפעיל לחץ כבד על אוקראינה שיסגרו את הגבולות, ואחרי שראה שהציבור יודע כי ידו במעל הוא הכחיש כל קשר, אך בשיחה של נשיא אוקראינה עם רבנים, הבהיר להם הנשיא כי ביבי בעצמו ביקש ממנו שיסגור את הדרך עבור החסידים, (השיחה תועדה ואף פורסמה).

בברסלב פונים לבנט ולפיד ואומרים כי זוהי אזהרה עבור הממשלה החדשה, אל תחזרו על טעויות קודמיכם!

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ליברמן ישלח אתכם לסיביר. חסידים שוטים

    יריתם ברגליכם טיפשים. מה השמחה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. ליצמן

    מה ליצמן עשה נגד העליה לציון?
    אשמח לדעת?

    סתם ככה יש גם פרוש גפני וכו' מה כולם???

    יעקב |
    הגב