ביהדות התורה מחזקים את דרעי: "עבר עינוי דין במטרה להוציא אותו מהחיים הפוליטיים"

 כמה שעות לאחר שהיועץ המשפטי החליט להגיע לעסקת טיעון עם דרעי שניקה אותו מאשמת שוחד והטלת קלון ציבורי, ביהדות התורה שיגרו דברי ברכה לאחות הספרדית

כמה שעות לאחר שהיועץ המשפטי החליט להגיע לעסקת טיעון עם דרעי שניקה אותו מאשמת שוחד והטלת קלון ציבורי, ביהדות התורה שיגרו דברי ברכה לאחות הספרדית.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני שיגר הודעה בה בירך את דרעי: :הרב אריה דרעי יו"ר תנועת ש"ס, מגדולי הלוחמים נגד הממשלה הרעה הזאת, ושותף איתנו למאבקים למען הציבור בישראל, היהדות החרדית ולומדי התורה, נעשה כל מאמץ ע"י הרשויות לאכיפת החוק, לפגוע בו ובציבור שהוא מייצג."

גפני תקף את היועץ המשפטי שמרח את החקירה: "זהו עינוי דין של למעלה משש שנים כשבסופו הרצון שלהם להוציא אותו מהכנסת, אין ספק כי אם היה מדובר באדם אחר היו מגיעים להסדר מקל, כמקובל בנושאים מסוג זה.אני מחזק את ידיו ומקוה שימשיך בעבודותו עבודת הקודש להגדיל תורה ולהאדירה."

חבר הכנסת מאיר פרוש הגיב אף הוא ברוח דומה: "אני מחזק את ידיו של יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי, אשר משמש כשליח ציבור נאמן לשולחיו ומוסר את נפשו למען התורה ולומדיה. אני בטוח שהרב דרעי ימשיך לפעול עם היכולת והניסיון הרב בפעולותיו הציבוריות, לטובת הציבור בישראל״.

ח"כ אייכלר הוציא הודעה חריפה בה כתב: "מברך את ידידי הרב אריה דרעי שהר העלילות נגדו התכווץ ונמוג, לאחר שש שנות עינוי דיון. שוב הוכח שמשטר הכפירה אינו ראוי לאמון הציבור האמוני בשום דבר ועניין. "אשר פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *