ביטן הטיל פצצה: ישראל כ"ץ מסוגל לפרק את הממשלה ולהקים ממשלה חדשה בראשותו"

ביטן חשף בראיון ל-103 כי "כ"ץ מסוגל להקים ממשלה, תוך 90 יום. הוא מסוגל להקים ממשלה ללא בעיות ולהחזיר את הליכוד לשלטון. ברקת לא יכול להקים ממשלה". עוד הוסיף: "יש דיבורים. נתניהו יצר את הסיטואציה שהוא רוצה לסיים את הקרירה הפוליטית שלו, כן או לא, ולכן באופן טבעי אנשים מדברים. זה לא אומר שאנחנו פוגעים בו, הוא לא יכול לבוא בטענות לאף אחד"

בליכוד מכינים את השטח ליום שאחרי נתניהו, ועל פי הסקרים המועמד המוביל להחלפתו הוא ניר ברקת שהליכוד מקבל בהובלתו 29 מנדטים.

חבר הכנסת דוד ביטון שוחח עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103fm וחשף כי ישראל כץ כבר מתכנן להקים ממשלה חדשה. הוא הצהיר כי הוא תומך בשר לשעבר ישראל כ"ץ לראשות המפלגה, "הוא עבר מספר תפקידי שרים, הוא היה בקבינט הביטחוני במשך שנים, לכן הוא מתאים להיות רה"מ. מעבר לזה, הוא חבר שלי".

ביטן חשף עוד כי "כ"ץ מסוגל להקים ממשלה, תוך 90 יום. הוא מסוגל להקים ממשלה ללא בעיות ולהחזיר את הליכוד לשלטון. ברקת לא יכול להקים ממשלה". עוד הוסיף: "יש דיבורים. נתניהו יצר את הסיטואציה שהוא רוצה לסיים את הקרירה הפוליטית שלו, כן או לא, ולכן באופן טבעי אנשים מדברים. זה לא אומר שאנחנו פוגעים בו, הוא לא יכול לבוא בטענות לאף אחד".

על עסקת הטיעון המתגבשת, אמר ביטן: "זה עניין אישי שלו, הוא יודע לאן זה יכול לקחת אותו. אני מעריך שמה שהשפיע על נתניהו זה בעיקר המו"מ לעסקת טיעון עם מוזס. אם הוא יעיד נגד נתניהו זה פותח את כל תיק 2000 שאומרים שלא שווה כלום. לכן, לדעתי זה חלק מהשיקולים".

כשנשאל כיצד ירגיש אילו נתניהו יודה שעבר עבירות פליליות, במיוחד לאחר שטען לאורך השנים האחרונות שלא היה כלום, אמר: "תלוי בנסיבות של כל עבירה. אם זו הודאה על תיק 1000 זה פחות בעייתי מאשר דברים אחרים. בואו נמתין בסבלנות ונראה מה יהיה. ניתן לאדם ולפרקליטות לעשות את השיקולים שלהם".

כמו כן, אמר: "יש לי תובנות וביקורות שקשורות לליכוד ועל מה שהתנהל בשנים האחרונות, אבל אגיד אותם אחרי שנתניהו יחתום או לא יחתום. כרגע זה לא במקום, יש זמן לכל דבר".

על החשד שהושתלה תוכנת הרוגלה 'פגסוס' של חברת NSO בטלפונו האישי, אמר ביטן -"גם מישהו מגורמי האכיפה אומר את זה". עוד הוסיף: "מההתחלה טענתי, בלי קשר ל'פגסוס', שהעדויות האלה וההקלטות התקבלו שלא כדין. בא סגן ראש השב"כ וחשב כנראה שלהילחם בחברי כנסת זה מלחמה בטרור או משהו כזה, המפכ"ל הקודם. זה לא המצב, צריך להתנהג על פי החוק".

ביטן טען: "אותו מקורב שהושגו נגדו ראיות שלא קשורות אליי בכלל, כנראה שאמרו לו, 'תביא לנו את דוד ביטן נוותר לך על כל הדברים', והוא הבין שהוא צריך לשקר. מפה החלה מערכת שקרים שלמה שבגללה הועמדתי לדין ואנחנו נתמודד עם זה. אני מצפה מהיועמ"ש לעכב את התיק שלי ולבדוק את העניינים לגופם, ולאחר מכן יעמיד אותי לשימוע חוזר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *