ביטן תקף את נתניהו: "עשה שימוש בחייל"

חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב־103fm והביע ביקורת על נתניהו: האזינו

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו יצר קשר עם משפחתו של סמ"ר בראל חדריה שמואלי, לוחם מג"ב שנלחם ברגעים אלה על חייו, נתניהו פרסם פוסט בו בייש את בנט שהתבלבל אך מחק אותו לאחר מספר שעות.

חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב־103fm והביע ביקורת על נתניהו: "השיחה של בנט הייתה מאוד קשה. כנראה שבגלל נסיעתו של רה"מ ארצות הברית הוא לא רצה שיהיו שם הרוגים, אך חיילים לא יכולים

"זו הייתה טעות של נתניהו, כי לא היה צריך לעשות שימוש נוסף במה שקרה. אני לא חושב שנתניהו פגע במשפחה. זו גם טעות להתווכח עם המשפחות השכולות", אמר: "עדיף לקבל את הביקורת ולא לענות. הבן שלו שילם מחיר כבד מאוד, ולכן בנט לא התווכח איתו בכלל בשיחת הטלפון. נתניהו עשה שימוש פוליטי והוריד את הפרסום מיד כשהבין שזה לא במקום".

כיצד, אם כן, יש לפעול מול הסוגיה הפלסטינית? ח"כ ביטן השיב: "הבעיה הכי גדולה של כל הממשלות היא שמדברים יותר מדי. הליכוד פיזר את ההפגנות גם במחיר של הרוגים בצד הפלסטיני. היו הפגנות בגדר המערכת גם בתקופת הליכוד. צריך לטפל ביחיא סינוואר באופן אישי, ולעשות לו סיכול ממוקד, גם במחיר של מלחמה. יש דברים שצריך לעשות, את הביקורת שלי אני אומר". על התקדמותם של האיראנים בנושא הגרעין, תקף: "בנט והחבורה הם חבורה של ספינולוגים, הוא נבחר לראש ממשלה? שיטפל בבעיות, אי אפשר על כל דבר להגיד 'ביבי עשה'".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *