ביידן לא מתרגש מהחיסון: "אמריקה עומדת בפני חורף אפל מאוד"

בארצות הברית מצננים את ההתלהבות מהחיסון: הנשיא הנבחר של ארצות הברית ג'ו ביידן אמר היום (שני) כי אמריקה עומדת בפני "חורף אפל מאוד" שכן החיסון של חברת פייזר לנגיף הקורונה לא צפוי להיות זמין לציבור הרחב בחודשים הקרובים

בארצות הברית מצננים את ההתלהבות מהחיסון: הנשיא הנבחר של ארצות הברית ג'ו ביידן אמר היום (שני) כי אמריקה עומדת בפני "חורף אפל מאוד" שכן החיסון של חברת פייזר לנגיף הקורונה לא צפוי להיות זמין לציבור הרחב בחודשים הקרובים.

בנאומו לאומה, הוסיף ביידן כי חיסון שיצא חייב להיות מגובה במדע כדי שהציבור האמריקני יסמוך עליו ויאמין בו.

גורמים בישראל אומרים הערב (שני) כי מתנהל משא ומתן מתקדם בין ישראל לפיזר לקבלת החיסון. ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך על פריצת הדרך: "זו התקדמות חשובה, אני עובד על הבאת החיסון במרץ רב עם מנהיגי העולם".

"היום זהו יום מאוד חשוב במאבק העולמי בקורונה", אמר נתניהו. "חברת פייזר הודיעה שיש יעילות של 90% בחיסון שהם פיתחו. להערכתי גם כמה חברות אחרות מתקדמות ליעד זה. גם אנחנו מתקדמים בחיסון שלנו, זה עוד ייקח זמן"

"אבל דבר אחד ברור", הבהיר נתניהו. "לא רחוק היום, זה לא עוד שנים – זה עוד חודשים, שיהיו חיסונים שהם יהיו זמינים לאוכלוסיית העולם. היעד שלי כרגע הוא לעשות דבר אחד – להביא חיסונים לכם אזרחי ישראל, ואנחנו נעשה את זה. זה אומר שהסוף נראה בעין. אמרתי לפני ימים אחדים שאני רואה את האור בקצה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *